Gå til innhold

Herregud, har dere sett vårmoten på H&M?!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var mye fint de jeg :o)

(må bare miste litt mer enn gravidekiloene mine skjønner jeg)

Skrevet

kommer ikke inn på den linken, men om du mener "new arrivals..." så var det da masse fint der? jeans og div gensre og jakker... synes det var helt vanlige klær jeg

Skrevet

grusomt... men må innrømme at den røde kåpe/kjolen var veldig søt:P

Skrevet

Likte spesielt godt de turbanene!! ;) Det hadde vært lekkert på meg, tror jeg! ;) Men den brune kjolen nest sist, var jo ikke så gæren da, ellers var det mye som var litt spes. (ikke alltid enig med Sjiraffen, da)

Skrevet

Er det mulig? Jaja, da vet jeg at jeg ikke trenger å gå på shopping på en stund...

Det er ikke et tegn på at man begynner å bli gammel at man synes moten bare blir styggere og styggere...?

Skrevet

spring preview 2008 er det. veldig mye spesielt, ikke så mye for "kvinnen i gata" kan man si!!! enig med HI :)

Skrevet

Synes de har flere fine antrekk i vårkolleksjonen, jeg.

På den siden du linket til var det f.eks en kjempesøt kort, grå kjole med messingknapper på ... det kunne jeg godt ha brukt (dersom bena mine var lengre og slankere).

Skrevet

Skjønner jo at du for syns skyld må ligge litt unna meningene mine ;o)

Skrevet

Hahaha, mye rart ja. Men det er ofte kombinasjonene som er ekstreme, hvert enkelt plagg hver for seg er ikke alltid like ille. Ville nok ikke kjøpt noen av de plaggene da, de passer ikke til min kropp.

Reagerte egentlig mest på bildene, syns alle modellene så ut som om de led av en mystisk leddsykdom som gjorde at de ikke kunne stå normalt, hehe. Veldig rare poseringer.

Skrevet

Poseringene og kombinasjonene reagerte jeg også på :-)

Ser ut som modellene holder på å knekke!

Men dersom man ser hvert plagg for seg er ikke alt like ille ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...