Gå til innhold

MANGE tips til forrett ønskes!!!!!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hva vi vil ha til forrett!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cateringselskapene og hotellene har jo menyer å se etter. Skal dere lage det selv er melonseilas godt og enkelt å lage. Skjær en melonbåt (helst piel de sapo eller cantaloupe), stikk en lang trepinne ned i den (grillspyd f.eks.) og tre på en skive spekeskinke/ serranoskinke, så den blir som et seil. Lag så et lite "hav" rundt med noen dråper av Thai sweet chilli sauce - nydelig!

Skrevet

Mannen min er kokk så her en listen som jeg har fått han til å skrive til oss på forslag:

 

Gåselever pate på en ristet trekant brød omgitt av roccula saltat.

Grillet gåselever med fiken marmelade.

 

Eller skagen røre toppet med rogn.

Lakse røre.

 

Fiske suppe.

 

Ellers er jeg vedig fan av den melon oppskriften til Vannmann30, fikk det en gang på konfirmasjon, fantastisk godt..

Skrevet

Lakseterrin servert med salat og urtesaus! Fikk det i et 50 års lag før jul, og det er den beste forretten jeg noen gang har fått!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...