Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Traff en fyr,og vi havnet i sengen sammen.Og jeg vet ikke hvorfor,men jeg faket en orgasme..Hadde så lyst at han skulle "få det til" om dere skjønner.ANgrer på det nå da,vi har møttes flere ganger (Noe som egentlig ikke var meningen),og det kan se ut til at det blir noe mer enn bare uforpliktende sex..Greien er at jeg følte jeg måtte fake videre,og nå blir det liksom bare faking.Og jeg føler meg så dum,for egentlig er han ganske bra i sengen og haddde jeg gitt det litt mer tid hadde jeg ikke trengt å fake. Jeg har lyst å satse på han,for han er en fantastisk mann på alle måter,men jeg kan jo ikke drive å fake mer heller.Og om jeg sider det til han,hvordan føler ikke han seg da? Jada,vet at jeg ikke skulle gjort det i utgangspunktet,men der og da virket det som en god ide... What to do??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 vær ærlig med ham du er fortsatt tidlig i "forholdet", så å la det gå lang tid, og du fortsetter å fake er jo ikke noe ålreit! men si det på en måte så han ikke føler seg utilstrekkelig! at noen ganger kommer man bare ikke helt i mål (som jo sant er), dere har ikke lært hverandres kropper å kjenne enda og at det var dumt av deg, men det ble nå sånn har vært i forhold hvor jeg ALDRI har kommet og da er det lett å fake... (dette var i ungdommen da....) nå slipper jeg heldigvis det - har en kar som klarer brasene, hehe! lykke til med orgasmene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå