Gå til innhold

Hvor er innlegget mitt blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå skjønner jeg ingenting! Skrev akkurat et innlegg som het "'De herlige dyra våre", og nå finner jeg det ikke... tenkte jeg skulle se om noen hadde svart da vettu. Er det noe sted på min side jeg kan gå og finne de innleggene jeg har skrevet tidligere/ svart på tidligere? Hvis ikke,er jo dette virkelig noe som mangler her på BIM! Det tar jo så lang tid å scrolle nedover og lete...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du nettopp har lagt det inn, så må det jo ligge på en av de første sidene

Skrevet

okey! nå fant jeg innlegget med dyra, men spørsmålet mitt gjelder enda! noen som veit hvor man kjapt kan finne de diskusjonene man selv er med på, innlegg man har skrevet og svart på?

Skrevet

Jeg har alltid tittet nedover hver side for å finne igjen innlegg.

Men dem jeg har vært inne på har jo blitt markert oransje.

Vet ikke om du får det men.....

Da er det jo lettere å finne igjen, hvis man ikke er inne på alt da

Skrevet

tror du må være slik medlem der du betaler for å være her, da kan du søke etter innleggene dine mener jeg å ha lest

Skrevet

Jepp, de markeres med orange, men det er veldig mange orange for det er jo ikke alltid jeg skriver innlegg- noen ganger bare leser jeg:) jaja, oppfordrer herved BIMs moderatorer til å bringe ønsket mitt videre! En liste over linker til egne innlegg/diskusjoner hadde vært topp, flott og ganske enkelt kjempegodt!

Skrevet

Du får dette, men da må du melde deg inn i Gullsmokken. Koster vel 199 for et år eller noe sånt.

Er andre fordeler også, men jeg bruker det ikke, så var tapte penger for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...