Gå til innhold

Har på en måte gjort noe litt dumt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en fyr,og vi havnet i sengen sammen.Og jeg vet ikke hvorfor,men jeg faket en orgasme..Hadde så lyst at han skulle "få det til" om dere skjønner.ANgrer på det nå da,vi har møttes flere ganger (Noe som egentlig ikke var meningen),og det kan se ut til at det blir noe mer enn bare uforpliktende sex..Greien er at jeg følte jeg måtte fake videre,og nå blir det liksom bare faking.Og jeg føler meg så dum,for egentlig er han ganske bra i sengen og haddde jeg gitt det litt mer tid hadde jeg ikke trengt å fake.

Jeg har lyst å satse på han,for han er en fantastisk mann på alle måter,men jeg kan jo ikke drive å fake mer heller.Og om jeg sider det til han,hvordan føler ikke han seg da?

Jada,vet at jeg ikke skulle gjort det i utgangspunktet,men der og da virket det som en god ide...

What to do??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å si at du vanligvis ikke får orgasme og at du derfor faket en ettersom du ikke trodde du kom til å få det med ham heller. Nå ser du jo at han faktisk kunne gi deg det, han kan gi deg noe som de fleste menn ikke kan. Derfor har du ikke lyst til å fake mer.

Burde ikke det smiggre ham nok til å tilgi deg?

Alternativt bare lar du være. De fleste av oss har eller kommer til å gjøre noe liknende før eller senere.

Skrevet

Jeg faket hele tiden i begynnelsen med mannen min...bare sluttet og så begynnte jeg å få på orntlig.

Skrevet

Slik gjør du det:

For hver gang dere har sex så venter du litt lengre før du faker, tilslutt så trenger du ikke å fake lenger for da holder han på lenge nok. Ikke fortell han før evt om et par års tid når sexlivet deres er godt og dere er trygge på hverandre!

Skrevet

Skjønner egentlig ikke problemet jeg.. Du kan ikke satse på han bare derfor du faket orgasme? Hva så om du har faket har det noe å si på hvordan dere får det sammen? Er jo heller ikke unormalt at jenter faker orgasme. Så skjønner ikke at dette skal være så stort problem

Skrevet

Ekte damer faker ikke. Du burde visst at du kom til å have i en ond sirkel. Jeg aner ikke hva du skal gjøre, med dette lærer du nå iallfall av. Faking er teit og flaut. Lykke til. :-)

Skrevet

Pisspreik. Fake it til you make it. Funker fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...