Gå til innhold

Vondt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pjokken fikk middag for første gang i går! og fikk veldig vondt i magen! Skal de venne seg til det eller skal jeg ikke gi det på en stund?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må venne han til det gradvis. Har han spist noe annen fast føde før? Du kan begynne med bare et par teskjeer og så gi gradvis mer. Kan jo skyldes litt hva du ga han også. Men f.eks. kokt potet og brokkoli moset sammen er supert. Eller gulrot, sellerirot og pastinakk.

Skrevet

fikk han masse ? hvot gammel er han ?

Skrevet

Lurt å vente med middag til de spiser 2 fulle posjoner med grøt hver dag og da skal man alltid starte forsiktig med et per tre skjeer først. Gårr kjempe fint her i hvertfall. Starta veldig forsiktig med tynn velling også..og først da de var 5 1/5 mnd så middag har vi vente med til de var ca 7 mnd og var godt vandt med grøten.

Skrevet

Takk for svar=) Han er 5 måneder nå og har fått grøt en stund! Han får den på formidagen, 2 grøtmåltider blir for mye for magen hans, så tenkte det ville være bedre med en liten porsjon grøt og en liten middag! for en ukes tid siden prøvde jeg aller første gang! da fikk han en halv teskje! det gikk bra! Men nå fikk han 2-3 små avent skjer med 4 mndrs middagsglass! første gangen kokte jeg potet og gulerot selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...