Sivalur Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei!! En meningsfelle!! Jeg er helt enig med deg, stort samsvar mellom oppdragelse av bikkjer, unger og menn.. Ingen som har sagt til meg at jeg er fæl av den grunn da, men hvis noen mener det så får de mene det. TENK den dagen alle verdens kvinner kan behandle mannfolk som likeverdige voksne vesener.. *sukk*. NB: Sier ikke at alle menn er fæle osv, finnes mange bra mannfolk, og mange bra kvinnfolk. Men de aller aller fleste jeg kjenner driver med oppdragelse av gubbene sine... og det er jo så trist at det skal være nødvendig..
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Takker !! Er nok litt bitter her om dagen men liker dem egentlig godt da ;-)
Sivalur Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Ja jeg er bitter selv jeg, selv om jeg sikkert ikke har noen egentlig grunn. Prøver bare å innse at sånn er det, oppdragelse må til hvis forholdet skal overleve. Håper det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå