Gå til innhold

The early twenties! =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange unge mødre/prøvende/gravide her inne, så lager en tråd der vi kan stå sammen og dele erfaringer, synspunkter, osv=)

Jeg er 2 måneder ifra 22, har vært prøver siden april/mai 2006, og vært sammen med min kjære siden august/september 2005=)

Jeg har ingen fullført utdannelse, men jobber 100% som servitør, skal ta opp fag som privatist til generell studiekompetanse, slik at jeg kan søke meg inn på høyskole og studere juss en gang i tiden. Men syns ikke det er så viktig nå, da jeg storkoser meg i jobben og med lønna=)

Nå er d 2 dager til ikm, og jeg har masse stikninger i høyre siden..=)

krysser fingrene da

xxxxxxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 21, blir 22 i mai.

Vi har vært sammen siden september 2006, gift siden august 2007, og prøvere siden november/desember.

Mannen min begynner i ny jobb nå, og jeg må finne en ny jobb også - i nærheten av der hvor vi vil kjøpe hus nå :)

Skrevet

Så koselig da=) gift og greier!!

Vi er nyforlovet da...men har ikke kjøpt oss ringer enda..

Har dere funnet hus?

Jeg vil også ha hus!! =D

Skrevet

Hei :)

Eg er 22.. blir ikkje 23 før seint i oktober..

Så eg vil seie eg er et eksempel på early twenties :)

Eg har ikkje vert sammen med kjæresten min meir en snart et halvt år.. men vi fekk ein SA tidlig.. vi vart veldig skuffet.. så vi er blitt prøvere nå! Vi føler det begge er riktig og vi er veldig klar for det!

Eg går andre år bachleour og jobber litt ekstra på sjukeheim.

Så om det klaffer tar eg meg eit pauseår.. utdanning og det siste året har eg masser av tid til senere! Samboer har fast jobb og tjener ganske bra! 100 prosent stilling.. og nå ser vi på hus!

Dette er min 1 pp. 1 uke til ikm. men har mensmurringer og er slapp og trøtt.. fått større pupper. håpe det er eit godt tegn! og håpe det ikkje bare er innbildning!

Krysser fingrene eg også for alle dere! XXXXXXX :)

Skrevet

Vi har to nesten helt like rekkehus som vi liker, spiller nesten ingen rolle hvem vi får, ligger i samme vei, koster omtrent det samme osv..

Også er det et til like i nærheten.

Visning på lørdag :)

Blir så spennende!!!

Skrevet

Jeg er 21, blir 22 til sommeren. Vi har vært prøvere siden desember06 og har vært sammen siden mai 2003. Venter på et frieri men min kjære er treeeeeig:-/ Vi har bodd sammen i 2 år, bor i en leilighet som sambo eier. Jeg studerer spesialpedagogikk, er på andre året nå. Ved siden av jobber jeg som personlig assistent. Sambo jobber 100% som vikar og assistent på skole og sfo, men blir nok student etterhvert han og.

Jeg har ikm om en uke, men ingen symptomer enda. Har vært veldig positiv hele denne pp´n men nå begynner håpet å synke. Sikkert fordi jeg er redd for å bli skuffet som alltid.

babygullz: Har dere vært på utredning?

Skrevet

Jeg skal på utredning tirsdag 19 februar klokken 09:30=)

Skrevet

Ååå så spennende!! Masse lykke til:) Du får oppdatere oss om hvordan det går;)

Skrevet

Jeg er 22, blir 23 i slutten av oktober. Vært sammen med kjæresten min siden mars 2006. Vært prøvere siden november ( TR kom i går, 90 dager etter p-pille-slutt..). Forlovet oss i desember. Jeg studerer og er på mitt andre år av en bachelor. Jobber på sykehjen ved siden av skolen. Tenker å ta det siste året av studiene etter babyen har kommet. Er jo fortsatt ung, så ser ikke på det som noe stress.

Fint at vi i de tidlige 20-årene kan samles her da! Føler at det er en del delte tanker om det å få barn på vår alder. Noen synes det er helt ok, mens andre syns det er alt for tidlig og at man bør ha unnagjort alt av studier og ha en fast jobb med høy inntekt, hus/leilighet og alt det andre.. Jeg tenker at det er mange fordeler ved å være en litt ung mor! Så lenge man har såpass økonomi at det går greit, trenger man vel ikke legge seg opp en formue før man får barn. Kjærlighet er tross alt det viktigste! :) Mammaen min var 20 da hun fikk meg og jeg synes det har vært positivt :)

Skrevet

Hei Jenter...

Jeg er 23 år.. Ferdig utdannet sykepleier til sommeren. Vært prøver med den fantastiske samboeren min siden april 07... Venter IKM disse dager og begynner å bli temmelig lei lange sykluser... :( Ellers bor vi et kjempe fint hus litt utenfor Oslo g trives med det:)

Skrevet

Hei hei.

Jeg blir 24 i mars (dææven, hehe)

spiralen har vært ute siden juni 05, men vi startet ikke skikkelig som prøvere før i des 05.

Sambo blir 25 i august, vi har vært kjærester siden 02, og samboere siden midten av 04.

Eier leilighet i Oslo nå, men begynner å bygge hus på Minnesund i mars :) Gleder oss masse :)

Ble forlovet nov.07 og gifter oss vinteren 09 hvis alt går etter planen :)

Hunden kommer til sommeren, hus og stakittgjerde står ferdig i oktober, så nå venter vi bare på siste instans ;) Baby er veldig etterlengtet ja.

Skrevet

Jeg er 22, blir 23 i Mars :) Meg og samboeren har vært sammen siden 2005, snart 3 år :)

Vi har vært prøvere i 2 mnd nå.. Har ikm idag, men ingen positiv test, bare ENORMT med symptomer, så krysser fingrene for at jeg produserer Hcg seint :)

Ellers så er jeg utdannet spesialpedagog sommeren 2007, jeg jobber i en stor privat barnehage :) Knall jobb. Samboeren har full jobb og monterer alarmer/videoovervåking :)

Ellers så holder vi på å bygge leilighet, håper på innflyttning 1.april, så ikke så lenge til det :)

Har også hund, ei rottweiler tispe på 18 mnd som gjerne vil bli "storesøster", hehe :) Verdens snilleste med barn og voksne, så det tror jeg vil gå kjempe fint når det en dag kommer en liten bebis i hus :)

Skrevet

hei hei!!

jeg er 21 blir ikke 22 før slutten av oktober!

fant drømmemannen min 10 april 2006, gifter oss sommeren 2009;-)

begynnte prøvingen i januar....

jeg er ferdig med utdannelsen min, å er "hestefag lært" som det heter på fint! jobber på en stall som heter " stall skadberg" som er norges ledende oppdrettere på varmbløds traver.... der er jeg stallmester å faglig leder (dvs ansvar for opplæring av lærling)

nå håper jeg bare på at tr ikke kommer om 6 dager!=D

Skrevet

Heisann;)

Jeg ble 21 år 6.januar;) Jeg og min kjære har nå vært sammen i 3,5 år,og forlovet i 2,5 år=) Sammen har vi verdens nydeligste prins på 1,5 år:D

Jeg er så godt som hjemmeværende fremdeles,men jobber et par kvelder i uka+ annenhver helg på beninstasjon. Utdannelse blir vel etterhvert tenker jeg=) Må bare finne ut hva jeg vil satse på.. hehe ikke så enkelt det har jeg merket...

gutten vår skal begynne i barnehage til høsten,3 dager i uken:) Det blir spennende. :D

I disse dager har jeg EL,og vi er kjempespente:D:D

Skrevet

Jeg er 20, blir 21 i mai. Fant kjærligheten september 2006, og forlovet oss i mai 2007 og gifter oss juli 2009. Studerer årstudium i sosiologi, til høsten begynner jeg med utdanninga min, barnevernspedagog.

Vi har vært prøvere siden sommeren 2007, er i 8pp nå. Men det er ikke sjans for det vil klaffe denne pp, så vi satser for fullt neste pp :) Har lyst på en november-baby :)

Krysser fingrene for alle andre!!

Skrevet

Heisann!

Jeg er 23 år, har vært sammen med min forlovede og samboer i over seks år nå, så tiden er inne for en liten kul på magen ;-)

slutta å hoppe av i svingen før jul, er i tredje periode nå. prøver å ikke stresse så mye, for det er ennå tidlig, men en kan ikke unngå å tenke sitt... jeg har vært klar i mange år, men har først nå fått med min kjære :-) så håper virkelig det ikke tar for lang tid!

Jeg er forresten sykepleier, la merke til at det var mange med helsefaglig utdanning her..... en yrkesgren som en blir fort moden i tror jeg....

Lykke til så mye alle mann!

Klem (",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...