Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 har fått time for ultralyd 22.februar,men jeg syns jo det er så sent??er jo langt ut i 20.uke når e har fått time,andre reagerer også på det,kan det være riktig?
BergensMamma18 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg gjorde det samme, synes det var litt seint og det syntes de fleste rundt meg å. Ringte til de og fikk en time tidligere:-)
Katio Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 helt enig med deg! Jeg har fått ultralyd den 5 feb og da er jeg i uke 20! Ringte inn på sykehuset for å få en tidligere time, men på den andre siden av tråden fikk jeg bare en sur tone og ho sa det at jeg burde være glad for den timen jeg fikk.! Så vet ikke helt hva som er rett jeg, vet det at de andre gravide jeg har snakket med har fått time i uke 17 og uke 18
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 kanskje man skal ringe til sykehuset for å sjekke om det er rett da?kan jo hende de har gjort noe feil.vi prøver:)
ballblom Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Jeg var 19+noen dager på min ordinære ultralyd. Det har ingenting å si når man skal dit :-) De sier jo at de tar inn gravide til ultralyd mellom uke 17 og 20 vanligvis, så du ligger jo innenfor den grensen. Det er jo bare en fordel å komme litt seinere, for da er babyen mer aktiv og mer utviklet. Mye skjer på få uker så du får sikkert se mer av babyen enn de som er på ul i uke 17. Skjønner at du syns det er kjedelig å vente, men det har egentlig ingenting å si :-)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Ring sykehuset. Som oftest er det ikke noe problem å flytte UL time, selvfølgelig avhengig av pågangen Jeg hadde UL på julaften, var stappfullt akkurat da men de var veldig hyggelige og hjelpsomme på Ullevåll iallefall:)
perle* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 jeg har ikke fått time før i uke 22. prøvde å bytte time, men det gikk ikke. var på en tidlig ul hos dem i desember, kansje det har noe med det å gjøre. men jeg synes det var grådig sent. måtte bestille privat ul nå i uke 18.
*Willow* Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er i uke 20 jeg også, når jeg har fått time. Var sånn pågang, kunne ikke få tidligere.
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Ta å bestill privat UL da vel... Da slipper du å vente på time hos legen for å bli beroliget ihvertfall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå