Gå til innhold

mamalari........


dame81

Anbefalte innlegg

hei. kan du se hvilket skjønn ei venninde av meg får??? og kan du se når hun har termin?? hun har fått 2 forskjellig skjønner du. hun er født 03.05.81 og mannen hennes er født 22.11.78.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei hun har fått en termin i begynnelsen av februar og en i slutten av februar. hehe) men ser du det samme på meg om jeg er gravid nå?? i morra er det en uke siden jeg skulle hatt tr. jeg er født 24.11.81 og mannen min er født 14.01.82. hvis du ser mer så bare fortell:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei.. fikk iallfall en høstfølelse så vet ikke hvordan jeg skal tolke det. kan være at det vil skje et eller annet til høsten.

 

husker ikke hva jeg så på deg sist jeg. Men er ikke langt unna så kan være at du er gravid nå, iallfall vil det skje veldig snart. Har du tatt test da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Kan du spå meg også? Hadde termin i går å lurer på når fødselen starter. en luring dette tror jeg hehe 130778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tok en test på lørdag men den var negativ. men det kan jo ha vært for tidlig oxo da. jeg tenkte jeg skulle prøve og holde meg til mandag hvis ikke tr har kommet, for da skal jeg til legen:) men takk for svar. jeg gir tilbakemld når jeg veit noe mere jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...