LiLo-sine små søte! Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Heisann!!! Skulle ha hatt TR den ca 24 januar,men fikk litt brunlig slim på kvelden den 17 og 18 januar og natt til 20 da kom TR:( Jeg som får TR på timen,så dette var uvanlig for meg.. Men er så utroli kvalm, gravid kvalm, akkurat slik jeg var for 3 år siden da jegg var gravid....men testet negativ igår...Dette er 2 dagen jeg er hjemme fra jobb.. Noen som har opplevd å hatt mensen å så ha vært gravid...? Burde jeg dra til legen å kanskje tatt blodprøve eller?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Kan nok desverre ikke hjelpe deg...er i skkurat samme situasjon bare to dager seinere enn deg hehe..med bare neg tester:(
miobell Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 du KAN jo selvsagt være gravid, men er jo vanskelig for oss å si da... Har hørt at noen kan ha sen hCg stigning og at derfor det tar tid før testen blir positiv... kanskje du er en av disse? Om det vedvarer ville jeg gått til legen og forhørt meg. :-) Krysser fingrene for deg i allefall!!!
miobell Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Oveså det som stod om at du hadde fått "ordentlig" TR.. Da vet jeg ikke...... hmmm... kanskje gå til legen om det vedvarer at du er dårlig?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå