phantomet Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Nå har jeg hatt flere gode dager, der jeg faktisk opplever at jeg lever mer enn bare å eksistere. Så vågal har jeg vært at jeg t.o.m. legger planer om å ha Maud med prinsesse på besøk her neste uke! Å som jeg gleder meg. *smiler* Det er formiddagen formen er best, så da er det greit å starte med forsiktige sosiale opplevelser da hadde jeg tenkt... Idag har jeg laget ferdig "Velkommen til verden gaven" som lille Maud jenta skulle fått for lenge siden. Føles godt å orke bittelitt.
Trollmora Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Så flott at du endelig kan leve litt ) Må være deilig å føle seg litt mer vel og ha litt overskudd! Tenker det er mange som er glade for det. Heldige lille Maud-jenta som skal få presang! Stor fortsattgodbedringsklæm
dritgrei hei hei! Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Det er noen som har en hellig lama. Det er egentlig en liten kamel. Det heter Dalai-lama. Jeg tror det er en engel. klart det føles fint å orke litt! det er så godt å høre... her skjedde ting i hui og hei, og nå skal vi i gang med innspurten om ikke mange minuttene :-)
Urtete Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 SÅ FINT å se at du har det bedre, Phantomet!!!! Måtte det vare! Klem klem! )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Da blir det forhåpentligvis ikke så ille som du fryktet i utgangspunktet. Måtte du få et svangerskap fylt med glede og undring istedetfor kvalme og oppkast:-)
Maud Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Så bra at formen din begynner å bli bedre :-D Heldige minstesnupp og jeg som får komme på besøk. Nå er det vel min tur å beundre en voksende mage?
Tiggywinkle Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Så deilig for deg! Håper at du fortsetter med stigende formkurve. Godt å få nyte svangerskapet, og ikke bare ligge strak med kvalme.
frøydis m/ 4 Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Så godt å høre!! Håper du kan glede deg litt over dagene fremover og ikke bare eksistere!
♥Snulder Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jepp! Tilbake i vigør!!!! Krysser fortsatt fingrene:=)
Karomamma Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Så utrolig BRA!!!! Koselig å høre, phantomet
Plutseliten :) Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Så deilig! Dette var gode nyheter....måtte det fortsette sånn Ha en god helg,slapp av og kos dere. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå