Happy 76 *PÅ OVERTID* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er i uke 35+2 og har helt sinnsykt vondt i ribbeina mine...(auu) og når jeg gjør knipeøvelser så er det akkurat som hodet på barnet er helt der nede... Jeg lurer på om denne ungen er veldig lang jeg eller liker han bare å plage mora si med å strekke seg og dytte der hvor det er mest vondt ... Hadde ikke noe som helst plager med min første gutt så nå har alt kommet tydeligvis... (sliter også med bekkenløsning og masse kynnere) NÅ VIL JEG HA TILBAKE KROPPEN MIN...
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er ikke der riktig ennå, men har en snikende følelse av at jeg kommer dit!! Jeg er 32+4, og mini liker veldig godt å gnikke seg oppetter ribbeina.. Han legger seg heeeelt opp i siden og ligger der og bare trykker!! Sånn smått ubehagelig..
nitusa Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 det problemet har eg hatt i begge mine tidligere svangeskap. har vore øm og vond i det høre ribbebeinsiden lenge etter guttane var ute.... hehe. men kan trøsta deg med det at det blir bra igjenn
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hadde veldig vondt i ribbeina sist jeg var gravid. SYntes det var frykelig til tider.. Nå er det jo snart over og da har du endelig kroppen din helt for deg selv:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå