Gå til innhold

hjelp!!,spm ang graviditetstest.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok nettopp en test,og der var d en svak svak strek,er den negativ da? eller skal det ikke visse tegn til en skrek i det hele tatt om den er nagativ?? ble litt satt ut no... håper noen kan svare eller har lignende erfaring..!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som regel vises vel streken tydelig, men det kan kanskje være for tidlig... tror jeg ville tatt en test til om et par dager. lykke til

Skrevet

så lenge det kommer strek uansett hvor svak den er den positiv;)

Gratulerer;)

Skrevet

det er 2 streker eller?

Skrevet

ja to streker,etter 7 min var den ganske sterk blitt,men jeg blødde pittelitte granne ett par dager sist uke,var veldig lite av og til når jeg var på do,men kan jeg være gravid då? off,sorry detaljer,men første mann var planlagt ,så da hadde jeg alt under kontroll:::

Skrevet

det du beskriver med blødningen høres veldig ut som med min første. dt viste seg å være festningsblødning, du kan altså være gravid.

Skrevet

ja forrige gang blødde jeg som en litt svak mensen i ca 6 dager, men var da gravid.

hvis du ser 2 streker er det nok ikke noen tvil nei...

men hvis du er usikker så ta en digital test, da står det enten gravid eller ikke gravid. veldig greit!

gratulerer da!

hvor gammel er minstemann da?

Skrevet

man får ofte litt spotting (småblødning) når alt fester seg. Høres nok ut som en positiv test. Håper det er et positivt svar for deg :) bare prioriteringer og innstillings forandringer det så blir det bra:) Gratulere. oppdater oss da:)

Skrevet

mini er 10 mnd,så helt planlagt er det nok ikke,men så klart blir jeg glad,det skulle nå skje før eller seinare,men er nok litt paff her jeg sitter! tar en test med morgenurin i morgen jeg,så blir det hvertfall rett!! tusen takk for svar jenter:)

Skrevet

hei igjen:) lurte på om du har gått på noe prevansjon?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...