Gå til innhold

Er barnetrygda kommet til dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope. Den skal vel strengt tatt ikke utbetales før torsdag, så jeg har ikke regna med det heller.

Skrevet

Aner ikke, men den skal vel strengt tatt ikke komme før den siste i mnd? Altså på torsdag?

Skrevet

tror ikke det. Regner i grunn ikke med det enda heller....

Trur jeg er sistemann i Norge til å få den hver gang.

Skrevet

Nei, ingenting her heller. Får den nesten aldri før siste dagen i mnd.

Skrevet

det KAN jo være fordi den sentrale utbetalingsdatoen fra nav for barnetrygda er siste dato i mnd.

Skrevet

Du har den på konto i morgen :9 Jeg får den alltid en dag før, dvs 30 i denne måneden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...