selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Nope. Den skal vel strengt tatt ikke utbetales før torsdag, så jeg har ikke regna med det heller.
~sjiraff~ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Aner ikke, men den skal vel strengt tatt ikke komme før den siste i mnd? Altså på torsdag?
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 tror ikke det. Regner i grunn ikke med det enda heller.... Trur jeg er sistemann i Norge til å få den hver gang.
Prins05&07C",) Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Nei, ingenting her heller. Får den nesten aldri før siste dagen i mnd.
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 det KAN jo være fordi den sentrale utbetalingsdatoen fra nav for barnetrygda er siste dato i mnd.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Du har den på konto i morgen :9 Jeg får den alltid en dag før, dvs 30 i denne måneden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå