Gå til innhold

Har hatt en helt for jæ..... dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele dagen er ødelagt.snuppa har spydd i natt og holdt meg oppe så og si hele natten ,så jeg er mildt sagt dautrøtt.Blitt skjelt ut av sambo pga av at han er morgengretten , og derfor er jeg så forbanna.

Alt er bare herk og jeg har mest lyst til å legge meg å sove til i morgen og glemme alt.

noen gode råd for å få resten av dagen til å bli fin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff - hørtes ikke koselig ut!! ta deg en tur ut i frisk luft, ta en lur om det er mulig :) og be om en unnskyldning fra gubben!

Skrevet

hehe, jeg videreformidler northernlights sitt råd til meg: tenk på at det kunne vært verre! Jeg har TO unger som har magasjau, står oppeter ørene med kles- og sengetøyvask, igår gikk vi tomt for varmvann midt mellom spykulene og idag våkna jeg potte forkjølt....

Skrevet

Hoff da...:( Noen dager er bare umulige!! Prøv og kom deg ut, gå en tur, ta litt sol eller gjør noe for deg selv:)

PS: Tar du sol kan du duppe ta litt, samtidig som du blir brun, samtidig som du tilføyer kroppen b-vitamin:)

Skrevet

Er ikke mulig til å ta en lur ,men skal snart ut på lekeplassen med barna når de er ferdigsovet og har spist.

Skal ha en stor unnskyldning av sambo for slikt finner jeg meg ikke i.Mannfolk er til tider noe skikkelig herk!Orker ikke smile og ser svart på det meste ,men du skal få en dag i morra.....................

Skrevet

Uff ja da er mine prob små i forhold.Elllsker vaskemaskinen min.Det er sant at det kunne vært værre,mye verre men det føles bare håpløst ut når det er sånn det er akkurat nå.

Kansje jeg skal ta sol,det var ingen dum ide.Er ganske bleik,fargen fra syden i sommer er borte og jeg er bleik igjen,kansje hvis jeg klager går det an¨å få ny sydentur da???????

Skrevet

ja det skulle en mene! Må da være reklamasjonssak?

Skrevet

Synes mest synd på snuppa di som er syk jeg.

Skrevet

Hun er ikke syk og i helt tipp topp form nå.Hun spydde fordi hun hadde slim i halsen.Jeg synes også synd på henne i natt da hun spydde,fordi det er vondt å spy,men ikke nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...