2-barns mor Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Har en gutt på snart 10 mnd. Han har Kiss og har hele tiden sovet lite på dagtid. Han sovner ikke i vogn, bil eller andre steder enn hjemme (har en ekstra seng vi bruker på dagtid) Han har som regel sovi 2 lurer på ca 30 min, men nå de siste dagene får han ikke sove. Han bare gråter og sutrer. Igår sov han kun 30 min fra han begynte dagen. Idag har han sovet kun 20 min og nå vil han ikke sove lur nr.2. Dette er helt håpløst, mest for hans del. Men også for oss, siden han da bare gråter resten av dagen når han er så trøtt. Har smurt på dentinox på gommene, men han har fått to tenner fra før og da var han ikke så sutrete. Skal på turn med eldste jenta og må ha med han i dag, så det kan jo bli festlig... Noen som har noen råd....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Mulig jeg er veldig dum.... men hva er Kiss????
2-barns mor Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Er vel ikke dumt det vel. Kiss er en medfødt feilstilling i nakken som påvirker de fleste funksjoner i kroppen. Kiss-kidd.no
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 sikkert et dumt spm men har dere vært til kiropraktor? Har ingen råd for hva du skal gjøre i dag dessverre, men kan jo håpe han vil glemme trøttheten og sutringa litt på turninga Krysser fingrene for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå