Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 O.S min har blitt stoppet pga for sen innlevering av egen erklæring, de var rett og slett sure på meg på nav fordi jeg var sen med å endre adresse. Jeg hadde betalt 2 måneders husleie men flyttet ut tidligere, og dermed ikke forandret adresse, så posten hadde blitt sendt tilbake og ikke vidersendt til meg, så de stoppa o.s og måtte idag søke på nytt, utdanningstødnad,o.s og barnetrygd!! Så gikk jeg på sosialen, for å se om jeg kunne få hjelp denne måneden.. bestefaren min er en ganske nysjerrig mann, så jeg prata med ham idag etter jeg hadde vært på nav og var litt irritert, så nå fikk jeg telefon fra ham om at han hadde vært der oppe og spurt om mine penger osv.. Fy så forbanna jeg ble, og det værste var jo at NAV hadde gitt ut opplysninger om meg til ham om mine utbetalinger osv, er ikke det brudd på taushetsplikt ??? Jeg er så lei og sur..
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Send en klage til de, og til fylkesmannen.... enkelt og greit, og ja jeg forstår frustrasjonen din...:/
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Send en klage internt i nav først- ta ring gjerne ned på lokalkontoret for å få snakke med avdelingsleder eller send det skriftlig... saksbehandler risikerer en advarsel om han har fått ut opplysninger uten fullmakt fra deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå