Gå til innhold

hva gjør man når : .......hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en sønn med bhg plass i en bydel. typen (ikke barnefar) kan ikke tenke seg å bo her jeg bor nå. prøver å forklare ham at bhg plasser i oslo ikke vokser på trær og at sier jeg opp denne plassen kan det ta lang tid før jeg får ny et annet sted. + at jeg er så strålende fornøyd med bhg!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barna går foran en ny kjæreste sier nå jeg. Vil han ha deg så må han ha ungen også og da må han gjøre det som er best for ungen.

Skrevet

takk, det er nå min mening også.... har så lyst til at pjokken skal vokse opp her og gå på den gamle skolen min :)

får ta meg en alvorsprat med ham....hmm...

Skrevet

Så bra at du ikke umiddelbart flytter avgårde dit han vil... synes det virker som mange gjør det nemlig.. :) Finnes mange menn der ute, men bare EN koseplutten Seb.. :)

Skrevet

Da setter man sønnen først og blir boende der man bor! Det går an å være kjærester uten å bo sammen også, dersom typen ikke vil flytte til ditt sted

Skrevet

hehe, nei jeg er veldig knyttet til det stedet jeg bor på (oppvokst her). Flytter ikke velvillig på meg uten videre nei!

Bare lurer på hvordan jeg skal få ham til å gå med på dette, for jeg vil jo gjerne ha typen og :) men som du sier : bare en kosepluttenseb! hehe..

Skrevet

ja, ikke sant! Vi bor ikke sammen nå heller, men har jo planer om å flytte sammen. tror dette blir en heftig diskusjon ja... bor i samme by, men på hver vår kant.

MEN : er han ikke villig til å ta det hensynet så kan det jo ikke funke i lengden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...