Gå til innhold

Dere som har flere barn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fødte dere før eller etter terminen?

Stoler dere på mens termin eller ul termin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lenchen *fødeklar*
Skrevet

Jeg fødte 17 dager etter mensterminen og 9 dager etter UL terminen, så UL terminen stemte best da. Datteren min var passe stor 3700 g, og 51 cm :)

Skrevet

eg fødte før UL termin- UL termin var 10 mai og eg viste mens termin 3mai var riktig og eg fødte 1 mai!

denne gangen fikk eg UL termin 28 mars MEN eg veit det er mere rundt 19 mars...så det så+++ pluss at legen og JM sa at eg som før kom til og føde før tida også denne gangen(mest sansynligt) så da er eg klar FØR den 19 eg;) og det blir jo ein stor forskjell det og dei tar ofte feil..serligt her hos oss på sykehuset:(

Skrevet

Min mens termin var 7. aug og ul termin var 9. aug. Jeg fødte 27. juli...

Brukte eggeløsningstest, så det stemte ganske bra med ul termin i forhold til mens termin. Men fødte litt før...

Samme denne gangen, mens termin 5. mars ul termin 29. feb. Noen flere dager i mellom, med eggeløsningstest.

Denne gangen blir det ks 18. feb.

Skrevet

Jeg fødte 6 dager over mens-termin og 10 dager før UL-termin, barnelegen sa jeg mest sansynlig hadde født ei uke på overtid, pga at hun var så skukkete på fingrer og tær.

Denne gangen er imidlertid begge terminene på samme dag, så det blir moro å se da

Skrevet

UL termin har vært en uke før mens termin begge ganger, og fødte omtrent til ul-termin begge ganger.

Denne gangen er ul-termin 10 dager før menstermin, og det gjenstår å se når hun velger å komme.

Skrevet

Fødte på UL termin, men menstermin var dagen før så ingen stor forskjell.

Nå har jeg fått UL termin 3 dager før menstermin, så da blir det kanskje en dag midt imellom?

Skrevet

Jeg hadde tre forskjellige terminer sist. 3, 5 og 10. oktober.

Fødte 11.august. Fikk da beskjed om at hun kom 7 uker før tiden.

Nå har jeg mens og ul termin på samme dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...