Putte i blåbærskogen Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Trenger å gå ned ca 10 kg. Trener 2-3 ganger i uka og går mye tur, men får altså ikke av disse kg. Tror jeg spiser feil Noen erfaringer å dele? Positive? Negative? Synes det ser omfattende ut, men det er kanskje det som skal til
~sjiraff~ Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Meldte meg inn der for snart 2 år siden og gikk ned 15 kg den våren/sommeren. For meg var dte gullverdt å ha tilgang til dagbok o.l. og bli fortalt hvor mye jeg kunne spise og ikke minst hvor mye kalorier mat inneholder.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har vært medlem der, det funker greit om du er en strukturert person som gidder å følge et fast opplegg. Jeg hadde mest utbytte av kaloridagboken, den er genial - savner den nå, men vil ikke melde meg inn bare for den. Ellers fulgte jeg ikke menyene, men begrenset inntaket etter nevnte kaloridagbok. Jeg la nettopp inn et innlegg på slankedebatten, skal ned ca samme antall kg som deg, uten piller el ekstremkurer - hvis du vil veie deg sammen med meg
Putte i blåbærskogen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Det høres oppløftende ut Hvor mange uker brukte du? Og ahr du holdt deg der? Det er nemlig mitt problem...
Putte i blåbærskogen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja, tribal, det er jeg med på! Lettere med en som "pusher" litt på meg Da må vekten min frem i offentlighetens lys - skrekk! Men det er jo ingen her som vet hvem jeg er...
~sjiraff~ Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Husker ikke nøyaktig hvor lang tid jeg brukte. Var mer effektiv i begynnelsen så brukte jeg lenger tid på de siste kiloene. Stabiliserte meg 4 kg over vekttapet noen mnd etter jeg sluttet å bruke vektklubben. Nå er jeg derimot høygravid og SVÆÆÆR.. hehe.. Skal melde meg inn igjen s¨å fort ungen er ammet ferdig og motivasjonen er på plass igjen. Regner med at jeg må få av ca 10 kg etter at gravidekiloene forsvinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå