Mamma2OO5 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Min klarer å ta på seg bukse(joggebukse, stilongs). Om jeg drar genseren over hodet hans så finner han armene selv. Men det er også alt. Og om han ikke finner armene eller det ikke går så blir han heeeeeelt hysterisk he he he. og så sier han; jeg klarer ikke.. Bør jeg øve litt mer med han??
yasmina Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Ja, min gutt gjoer det naa, men det kom rundt 2,5 aarsalderen. Det kom av seg selv. Naa naaermer han seg 3 og det er kun de skikkelig trange gensrene hvor han sliter... Tror nok det kommer etterhvert hos din gutt ogsaa, men du kan jo la han hjelpe deg naar du hjelper han
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Ja, han kler på seg alt, fra innerst til ytterst. Noen ganger på vranga eller feil vei men hva gjør vel det?
Mamma2OO5 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Nei det spiller jo ingen rolle:o) Strømpebukse også? Imponert jeg he he. Min gutt er flink til mye, men han har ikke fått mulighet til å kle på seg selv så mye. Tror han synes det er veldig behagelig å slippe ;-p Hvordan har dere tid til det på morgenen?
Blue Lady Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Min gutt gjør ikke det. Han er ikke interessert i å lære og forstår det egentlig ikke heller.. Prøver å øve, men er vanskelig når han ikke er interessert
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jada han kler på seg strømpebukse også Han er veldig bestemt på å klare og kle på seg, og har tålmodighet til tusen. Han prøver til han får det til, han! Jeg er hjemmeværende, så tid har vi nok av, han går i barnehagen men vi har jo god tid om morgenen. Han er en utrolig snusfornuftig gutt.
fox`y Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 min gutt på 2.5 år orker ikke sier han hehe. men han klarer å ta på genser,bukse,ikke strømpebukse da. å jakke,sko og lue. men tror d kommer seg ganske raskt ettervert,har mere med d at han ikke orker tror jeg for han har d så travelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå