Twintipp og himmelblå Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hun var utro med eksen min da vi var sammen.. De ble sammen en kort periode før han angret seg... Da var jeg bare glad jeg ble kvitt dritten, for å si det mildt.Vi var sammen noen år. Hun har en merksnodig oppfatning av at jeg er interessert i å være venn med henne.. ?? Nå la hun meg til som venn på facebook, jeg husket ærlig talt ikke hvem dama var. Før hun begynner å kjatre og mase. Også sender hun meg en melding om at hun synes sønnen min ligner på eksen "vår"... Og synes det er rart! Mulig å være så frekk ah?! Skriver tilbake at jeg ikke har sett han på mange år. Og da skriver hun at han hadde snakket med henne, og holdt kontakten med henne osv osv. At hun skal være med i film osv. Like I care! Hvordan sletter man venner på facebook egentlig? I
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Står nederst i "rammen" for den aktuelle vennen, mener jeg. Delete as friend. Hadde deleted henne, ja, Ett trykk og vekk med 'a :-D
Groosalugg Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Haha! For en patetisk dame! Når du går over vennelista di står det remove as friend på siden.
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Står også heeelt nederst på profilsiden hennes , venstre side
Twintipp og himmelblå Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ok, tusen hjertelig..
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 *grøss* Også hadde jeg sperret profilen for alt og alle som IKKE er på vennelista. Vekk med dyret!
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Djiiizes, noen eier bare ikke sosiale antenner.
Pixie Power Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jepp! Husk at hvis du svarer på melding på facebook, er profilen din åpen i en mnd hvis du ikke har fikset det på privacy!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå