Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jippi,jippi,jippi!!!!e så glad å lettet nå:)har vært på ul idag...først må eg bare si at hun joirdmoren eg hadde var helt utrolig:)forklarte alt på en skikkelig måte:) Og det var en lite sjenert baby som lå og sprikte for harde livet og viftet med hele utstyret:)så d blir en frisk og fin Emil baby på meg i juli:)
Andrebolleiovnen Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Så morro!! Grattis med gutt da:) En liten ramp eller?? hehe
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 gratulerer så mye.... hadde en super fantastisk jordmor selv og det betyr så mye hehe får vel gratulere med emil da siden han ikke var så veldig sjenert
Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Ja han var jo bare kjempevanskelig i begynnelsen så jordmor fikk ikke tatt mål og sånn fordi han lå så vaskelig til,så hun sendte meg ut på gangen for å drikke en halvliter brus..og da jeg kom inn igjen hadde han snudd seg...så ja:)en liten ramp...begynner tidlig.:)får gå ut å begynne på snikkerbua jeg nå
Nivea30 Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye med en liten gutt. Hos meg var det heller ingen tvil om hva det ble, ingen sjenanse der i gården:) Får håpe han blir litt mer bluferdig når han kommer ut og vokser til! Hehe:)
Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Ja får håpe d:) Lykke til:)
Mammamia77 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Gratulere med gutten :-) Var på UL sist fredag, men i motsetning til deg hadde jeg en sjenert og lite fotogen baby der inne. 80% sannsynlighet for at det er en jente :-)
Nætte;mortil2 Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Grattis med gutten!! Så morro!! Og alltid kjekt å få en jordmor som er flink og god! Betyr masse det!! Som mammamia77 over her er det 80%sjanse for at jeg også får jente, så blir spennende å se i juni!!
Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2008 Huffda....det er ikke så kjekt igjen dere...var veldig redd for at yhan skulle presse bena igjen men den gang ei:)
1222 Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye, og takk for at du sprer positivitet og glede med innlegget ditt:-D
Cathrine 85ogEmil Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2008 takk...kjekt at du synes d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå