Gå til innhold

Har vært på ul!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jippi,jippi,jippi!!!!e så glad å lettet nå:)har vært på ul idag...først må eg bare si at hun joirdmoren eg hadde var helt utrolig:)forklarte alt på en skikkelig måte:) Og det var en lite sjenert baby som lå og sprikte for harde livet og viftet med hele utstyret:)så d blir en frisk og fin Emil baby på meg i juli:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morro!!

Grattis med gutt da:)

En liten ramp eller?? hehe

Skrevet

gratulerer så mye.... hadde en super fantastisk jordmor selv og det betyr så mye :)

hehe får vel gratulere med emil da siden han ikke var så veldig sjenert :)

Skrevet

Ja han var jo bare kjempevanskelig i begynnelsen så jordmor fikk ikke tatt mål og sånn fordi han lå så vaskelig til,så hun sendte meg ut på gangen for å drikke en halvliter brus..og da jeg kom inn igjen hadde han snudd seg...så ja:)en liten ramp...begynner tidlig.:)får gå ut å begynne på snikkerbua jeg nå:)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten gutt. Hos meg var det heller ingen tvil om hva det ble, ingen sjenanse der i gården:) Får håpe han blir litt mer bluferdig når han kommer ut og vokser til! Hehe:)

Skrevet

Ja får håpe d:) Lykke til:)

Skrevet

Gratulere med gutten :-) Var på UL sist fredag, men i motsetning til deg hadde jeg en sjenert og lite fotogen baby der inne. 80% sannsynlighet for at det er en jente :-)

Skrevet

Grattis med gutten!! Så morro!! Og alltid kjekt å få en jordmor som er flink og god! Betyr masse det!! :)

Som mammamia77 over her er det 80%sjanse for at jeg også får jente, så blir spennende å se i juni!! :)

Skrevet

Huffda....det er ikke så kjekt igjen dere...var veldig redd for at yhan skulle presse bena igjen men den gang ei:)

Skrevet

Gratulerer så mye, og takk for at du sprer positivitet og glede med innlegget ditt:-D

Skrevet

takk...kjekt at du synes d:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...