Gå til innhold

Hjelp fort! Ang butikkmedarb. lønn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal snart ta inn to kandidater til intervju ang jobb hos meg. Jeg har sett på tarifflister, men lurer på hva som er norm. å få i lønn i klesbutikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det kommer an på om det er ekstrahjelper, deltid eller heltid. Alder og kompetanse har også mye å si.

Skrevet

Vet om mange som ligger på rindt 110,- ,men aner ikke hva tariff og slikt sier..

Skrevet

det har så mye å si på alder, ansinitet..

men slik som jeg har student veninner på 20 tallet uten ansitet eller andre erfaringer tjener vell kanskje 110 kr i timen i klesbutikk.. får ikke tillegg heller... men har mye å si på alder

Skrevet

som det sies over her. KOmmer ann på stilling.alder og ansvar..

Skrevet

Ok, de aktuelle er 25 og 33 år. De får helge og kveldstillegg. Skal jobbe 50-60 %. Så for meg rundt 120,., men lurer på om det er gnient?

Skrevet

112,- hadde jeg når jeg jobbet, men det er ikke mye å skryte av..

Synst det skulla vert litt mer enn det ass

Skrevet

120 er kanskje litt lite for den på 33. Ellers syns jeg det høres helt greit ut. Du lønner jo sikkert ut ifra det økonomien i butikken tilsier. Mer får man ikke gjort. Lykke til:)

Skrevet

HUn over tredve skal ha en del mer ,, er noe alderstillegg..

jeg jobbet i en matvare butikk der meg og en annne gjorde helt samme jobb som mge. men hun var 30 og eg var 20 og hu fikk 136 og eg fikk 113... men er de studenter i tillegg godtar de nok 120.

Skrevet

Ring handel og kontor og sjekk (fagforeningen til mange butikkmedarbeidere så vidt jeg vet)

Skrevet

Jeg jobber deltid i klesbutikk og har 131 i timen.. Er 27 år og har full ansienitet.. En jeg jobber sammen med er 30 og tjener 136 tror eg.. Regner med å stige litt i lønn snart..

Skrevet

Trenger fremdeles litt hjelp her! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...