♥Cherrypie♥ Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Vi har ganske så ny vaskemaskin (5mnd).. Å jeg syne klærne lukter surt, ikke friskt som med den gamle maskina vi hadde.. Nå lukter det som om klærne har liggi våte inni en plastpose et døgn når jeg tar dem ut! Hva kan dette være?? Dette maskina er sånn som bruker lite vann, den gamle vi hadde husker jge alltid var halvfull av vann under vask,denne kan man liskom åpne under vask, så lite vann tror jeg den tar inn under vasken.. Er det noe galt med maskina eller skal den være sånn? HAter å gå rundt med vond lukt på nyvaska tøy:-(
klg,2 boys now:) Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 hm.du har skrud opp vannet på max inn til maskina?har den alltid vært sånn?har du tømt lo filteret?
Martin+Mamma Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 kanskje du putter i formye klær.. har opplevd det ett par ganger.
Poteto Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 ikke full makinen helt opp, å kansje du kan bytte skyllemiddel? eg brukte eit nutri-.. ettheller anna. men bytta til blenda da sluttet det å lukte.....
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Vanninntaket står på sånn som det skal og jeg pleier ikke vaske veldig full maskin, mere halvfull:-) Har faktisk prøvd alt tilogmed å bytte skyllemiddel men det hjalp ikke! Er jo nødt til å være maskina da.. Har vært sånn siden vi flytta inn hit, den stod her da.
Poteto Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 d er det nok noe med maskina.. kansje det ligger gammelt vann i den?? hmm, aner ikke eg då.
♥Cherrypie♥ Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 ja må jo være noe sånt! skal høre om vi kan få satt inn vår egen maskin her jeg den var myyyye bedre:-) nytt er ikke alltid bedre;-)
grå :) Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 kjør en vask med hvitvask ( bruk middel med bleking i) på kokvask. om nødvendig så kjører du det flere ganger. så må du la døra stå åpen oftest mulig så den får lufta seg + kjøre regelmessige kokvasker. det er de rådene forbrukerombudet i nabolandet gir iallefall. funka her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå