sydilla Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 fordi det kan sette i gang sammentrekninger som kan bli rier. Rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor?? For å kunne trøkke alt du er god for uten å være redd for å trøkke i feil ende;)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Også vet du at år du føler du må på do er det bare babyen som kommer.... Tarmen er tom.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 En annen fordel er at det tar litt lengre tid til neste gang du må gjøre nr to, og det kan være greit når man er sår nedentil etter fødsel...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Bedre plass i bekenet når du skal presse ut ungen og det ikke er fult av besj i tarmen som også gjerne blir presset ut sammen med ungen om den er der.
2hærligegutter Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Takk for alle svar. et lite spm. til: Er dette noe alle får på sykehuset
tudeluuu Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jeg regner med at dette er noe alle får tilbud om når de kommer inn på sykehuset, vel og merke, dersom det er tid. Men jeg tror nok at naturen også gjør sitt til at det meste kommer ut underveis, men det er veldig greit å ha tarmen tømt, så slipper man å ha ubehaget med lukt og ekkel masse som kommer ut med ungen. Sikkert mer behagelig for JM også =) Klyster kalles visst ofte for klyx også, bare så du ikke takker nei til klyx hvis du vil ha klyster =)
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jeg trodde ihvertfall det er noe man får på alle sykeshus. Jeg skal kjøpe meg miniklyster å ta hjemme, såfremt jeg ikke må dra fort eller noe da. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå