Gå til innhold

hvorfor ta klyster??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fordi det kan sette i gang sammentrekninger som kan bli rier. Rett og slett.

Skrevet

Hvorfor??:)

 

For å kunne trøkke alt du er god for uten å være redd for å trøkke i feil ende;)

 

 

Skrevet

Også vet du at år du føler du må på do er det bare babyen som kommer.... Tarmen er tom.

Skrevet

En annen fordel er at det tar litt lengre tid til neste gang du må gjøre nr to, og det kan være greit når man er sår nedentil etter fødsel...

Skrevet

Bedre plass i bekenet når du skal presse ut ungen og det ikke er fult av besj i tarmen som også gjerne blir presset ut sammen med ungen om den er der.

Skrevet

Takk for alle svar. et lite spm. til: Er dette noe alle får på sykehuset

Skrevet

Jeg regner med at dette er noe alle får tilbud om når de kommer inn på sykehuset, vel og merke, dersom det er tid. Men jeg tror nok at naturen også gjør sitt til at det meste kommer ut underveis, men det er veldig greit å ha tarmen tømt, så slipper man å ha ubehaget med lukt og ekkel masse som kommer ut med ungen. Sikkert mer behagelig for JM også =) Klyster kalles visst ofte for klyx også, bare så du ikke takker nei til klyx hvis du vil ha klyster =)

Skrevet

Jeg trodde ihvertfall det er noe man får på alle sykeshus. Jeg skal kjøpe meg miniklyster å ta hjemme, såfremt jeg ikke må dra fort eller noe da. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...