Gå til innhold

amme bh med spiler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hvor man får kjøpt det?har vært overalt nå,men finer det ingen steder,er jo ikke akkurat fine dem man får kjøpt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte på Lindex mener jeg sist.. Fikk tak i en svart en som er helt vanlig, med litt broderier på! Altså vanlig= pen og søt bh! Skiller seg kun fra andre bher med at den har hemper for å få av fronten..

Skrevet

Jeg kjøpte mine på Kappahl. Der har de spiler i amme-bh'ene. De ser "helt greie" ut. Silke med blondekant. Ikke så dyre heller. Jeg har vært kjempefornøyd med mine. Hadde dem i både sort og hvitt.

Skrevet

Hei hei!! Jeg har kjøpt det på Spar Kjøp. De virka helt greie synes jeg.

Skrevet

Det er ikke anbefalt med spiler i amme-Bh. Tror det har noe med presss på blodkar å gjøre. Man skal vistnok ha en god støttende BH når man ammer (Men jeg har også brukt med spiler tidligere..)

Skrevet

hei=)

Jeg har vært på leting etter ammebh i dag, til ei venninne som ligger på barsel. Hun ønsket bh med spile og jeg letet og letet. Gikk til slutt til en egen undertøysbutikk. Der sa hun som jobbet der at det ikke anbefales å bruker bh med spiler. En fikk lettere brystbetennelse da, pga press osv. Trodde det var ok med spiler siden en holder litt mer oppe, men det var det tydeligvis ikke.. Ente opp med bh uten spiler til venninnen min. Hun synes den satt godt på likevel=)

Skrevet

Prøv et sted som selger Triumph - de har bl.a. en blondemodell med spiler. Jeg har også lest at man helst ikke skal bruke spiler - spesielt ikke dersom man sover med bh'n om natta. Men man kan jo ha flere modeller og bytte litt på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...