Gå til innhold

rensekur?

Rampegutt08+Bøllefrø12

Anbefalte innlegg

Skrevet

kom plutselig på at det finnes forskjellige typer rensekurer for kroppen (uten å faste)som man kanskje kunne ha brukt etter at man har sluttet på piller eller annen prevensjon. tror dere at dette kan hjelpe å skille ut de stoffene som vi har fått i kroppen av prevensjon? sikkert et veldig dumt spørsmål, men er kanskje verd et forsøk;) har ikke funnet noe info om dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke... Men med tanke på alle de jeg kjenner som har blitt gravid med det samme etter maaange år med p-piller (inkludert meg selv, da jeg fikk sønnen min) tror jeg ikke det er der problemene ligger!

Skrevet

hmm nei er kanskje ikke det.. hehe, kom bare på dette jeg da..

Skrevet

Men kan jo godt være verdt et forsøk. Skader jo ikke å prøve. Og noe må man jo finne på mens man venter:-)

Skrevet

ja hehe.. sant nok. jobber på helsekost selv og vi selger slike kurer.. lurte på å ta en.. tror sannelig jeg skal prøve;) vi prøvere får bare utforske hehe.

Skrevet

Hmmm..hva heter den kuren da? ;)

Skrevet

det er en del forskjellige typer. er en som heter kuren og bio drain som jeg vet om. :)

Skrevet

Ingen av disse skal du jo ta hvis er gravid, de er jo steinharde for kroppen...og du risikerer å spontan abortere hvis du blir gravid mens du går på dette...Da burde du heller ha pause fra prøving mens du går på disse....har flere venninner som har klart å slutte å røyke med "kuren"

Har du brukt p-piller med østrogen?? Isåfall har du nok b6 mangel og det burde du iallefall begynne på....og såklart multivitaminer og tran/trankapsler....men det vet du sikkert siden du jobber i helsekostbutikk...

Skrevet

jepp tar alt det der;) skal jo ikke ta slik en kur når jeg er gravid selvfølgelig;)

Skrevet

Nei men heller ikke når du prøver i tilfelle du er/blir gravid...eller du kan jo gå på det fra mens til el...men da blir det jo helt feil....disse kurene er jo ganske lange....

Eller har du pause i prøvingen kanskje mchh??

Skrevet

har nettopp begynt jeg;) enn du da? kuren varer i 10 dager ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...