Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 kom plutselig på at det finnes forskjellige typer rensekurer for kroppen (uten å faste)som man kanskje kunne ha brukt etter at man har sluttet på piller eller annen prevensjon. tror dere at dette kan hjelpe å skille ut de stoffene som vi har fått i kroppen av prevensjon? sikkert et veldig dumt spørsmål, men er kanskje verd et forsøk;) har ikke funnet noe info om dette.
våken_om_natta Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Aner ikke... Men med tanke på alle de jeg kjenner som har blitt gravid med det samme etter maaange år med p-piller (inkludert meg selv, da jeg fikk sønnen min) tror jeg ikke det er der problemene ligger!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 hmm nei er kanskje ikke det.. hehe, kom bare på dette jeg da..
våken_om_natta Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Men kan jo godt være verdt et forsøk. Skader jo ikke å prøve. Og noe må man jo finne på mens man venter:-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 ja hehe.. sant nok. jobber på helsekost selv og vi selger slike kurer.. lurte på å ta en.. tror sannelig jeg skal prøve;) vi prøvere får bare utforske hehe.
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2008 det er en del forskjellige typer. er en som heter kuren og bio drain som jeg vet om.
lana<3 Skrevet 30. januar 2008 #8 Skrevet 30. januar 2008 Ingen av disse skal du jo ta hvis er gravid, de er jo steinharde for kroppen...og du risikerer å spontan abortere hvis du blir gravid mens du går på dette...Da burde du heller ha pause fra prøving mens du går på disse....har flere venninner som har klart å slutte å røyke med "kuren" Har du brukt p-piller med østrogen?? Isåfall har du nok b6 mangel og det burde du iallefall begynne på....og såklart multivitaminer og tran/trankapsler....men det vet du sikkert siden du jobber i helsekostbutikk...
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2008 jepp tar alt det der;) skal jo ikke ta slik en kur når jeg er gravid selvfølgelig;)
lana<3 Skrevet 30. januar 2008 #10 Skrevet 30. januar 2008 Nei men heller ikke når du prøver i tilfelle du er/blir gravid...eller du kan jo gå på det fra mens til el...men da blir det jo helt feil....disse kurene er jo ganske lange.... Eller har du pause i prøvingen kanskje mchh??
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2008 har nettopp begynt jeg;) enn du da? kuren varer i 10 dager ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå