Kathy+Oktoberjente Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Er i uke 5-6 og på lørdag begynte jeg med litt rosa/beige utflod.. på søndag var det så og si ingenting mens i går kom det litt blod.. ikke rødt, men rosa.. i dag har jeg bittelitt rosa utflod igjen..har ingen spesielle smerter, og har jo lest at dette ikke trenger å være noe farlig.. men blir bekymret alikevel..bør jeg ringe lege? Det er vel ikke noe de kan gjøre fra eller til..?
Rascal_4.11<3 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det er jo forholdsvis vanlig å små blø litt, og så lenge det ikke blør mye eller gjør vondt så kan det jo være en av de ufarlige småblødningene, men jeg ville ringt legen uansett, man får ikke gjort noe fra eller til uten om å kanskje ta det veldig med ro (det jeg har fått beskjed om når jeg blødde) men legen kan gi deg henvisning til tidlig Ul for en sjekk.. Lykke til
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde det sånn ¨på samme tid... Og det var aldeles ingen fare sa legen, jeg dro på ul og hun sa det var ikke fra fostersekken, men fra livmorhalsen.. Så kunne omtrent ikke si det var blod en gang...
Irmalill Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hallo! Jeg har kommet ca like langt som deg og jeg begynte også å blø litt i helgen. Ble bekymret og bestilte meg lege time og fikk ultralyd på dagen. Alt så bra ut, var bare et lite sår på livmortappen som blødde, hadde ingenting med graviditeten å gjøre. Anbefaler deg å kontakte lege, kanskje du bekymrer deg unødvendig?
Kathy+Oktoberjente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. januar 2008 I går kveld kom det litt rosa igjen, og litt brunt på morgenen i dag.. Ringte lege (kontordame..) og fortalte hvordan det lå an.. hun mente jeg ikke skulle bekymre meg så mye enda, og ta det med ro og se an noen dager..det er ikke lett, men vet jo at - går det galt,så går det galt.. Får krysse fingrene for at dette er ufarlig..
mor til 2 prinsesser. Skrevet 30. januar 2008 #6 Skrevet 30. januar 2008 Det høres ut som det samme jeg sliter med. Tenk positive tanker, så går det sikkert bra for oss begge:-)
Gil Skrevet 30. januar 2008 #7 Skrevet 30. januar 2008 Hvis du er bekymret kan du jo be om en legetime, da vil du antageligvis få en henvisning til en innvendig ultralyd eller du kan gjøre det privat (koster litt, men kanskje verdt det for din egen skyld). Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap og syntes det var veldig betryggende å se det lille hjertet slå i uke 7. Lykke til!
Kathy+Oktoberjente Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2008 Jeg var til innvendig UL for en uke siden,og da så alt bra ut.. selvom det ikke var så mye å se enda Er vel kanskje tidlig å se hjerte nå.. får smøre meg med tålmodighet og følge med litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå