Gå til innhold

Ekkel opplevelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min adde en ekkel opplevelse med gutten vår på snart1 år i går kveld. han badet sammen med storebror . Storebroren var litt røff mot han så han begynte å gråte ganske hysterisk............Så plutselig ble det stille noen sekunder. I disse sekundene så ikke pappan hva som skjedde for han snakket til broren. Så plutselig faller han bakover helt uten å ta seg for og han slutta å puste. Pappan tok han opp oghan lå helt slapp i fangt hans før han begynte å gråte igjen...........

Snakket med lege på legevakt som igjen snakket med vakthavende barnelege. de sa det ikke hørtes ut som epilepsi fordi han varbhelt klar og vanlig med en gang han våknet. Han hadde ikke rykninger hellr som kommer hvis man har kramper.... de mente at det kunne være feberkramper ( noe ikke jeg tror for det har jeg sett) eller at han rett og slett gråt seg bort.......

Snakket med helsesøster og barnelege på HS idag og legen der sa at jeg bare kunne slappe av og at han var sikker på at han bare hadde grått seg bort ( affekt anfall)...............

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja høres mest ut somd et siste.. er jo veldig vanlig at unger gråter så hardt at di bli borte litt:D

så ta det helt med ro du... vet om fler dette har skjedde med.. til og med at barn gråter så hardt at di kaster opp:D

Skrevet

for en ekkel opplevelse!!!! fikk ikke du beskjed om å stikke innom legekontoret med han? jeg er kanskje litt OTT ja, men lurer på om jeg ville gjort det.....

har ikke erfaring eller hørt om det har skjedd før, håper at du får hjelp av noen andre her inne

:)

Skrevet

De sa på legevakta at jeg kunne ta han med til legen å ta en crp for å se om han var på vei å bli syk ( hvis det skulle ha vært feberkrampe)

Men han hadde og har ikke feber. Men jeg var jo på HS med han idag og snakket med flere helsesøstre og barnelege som sa det heølt sikkert bare var at han gråt seg bort............ Hadde det ikke kommet i forbindelse med gråt så hadde jeg forlangt undersøkelser, men det å gråte seg bort var visstnok vanlig og spesielt i hans alder..............

Skrevet

Min sønn gråt seg bort noen ganger rundt den alderen. Han kunne stå å gråte (ikke hysterisk) og så bare falle sammen, skjedde vel 3-4 ganger i løpet av den sommeren. Skikkelig ekkelt. Høres ut som det er det som skjedde sønnen din også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...