Litago` :) :) Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Er det noen som vet hvor stor forskjell det er i pris på en 60% og en 100% plass i barnehage,sånn ca? Og hva anbefaler dere å søke? Vi vet vi KAN klare oss med en 60% plass, men av og til kan det by på noen problemer. Lurer kanskje på om det er best å søke full plass for så å ta snuppa ut av barnehagen når jeg har noen fridager,slik at hun slipper å være i barnehagen hver dag. Jeg synes det høres litt slitsomt ut for en 1-åring..
nickoline og supermann Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Betaler 1600 for 60. Får 660 kr i KS. Men husk at du trekker fra på skatten da!
~sjiraff~ Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Tror faktisk det er litt variabelt fra kommune til kommune eller barnehage til barnehage (private) så sjekk hjemmesiden til kommunen eller barnehaen (om det er privat). Har dere råd til det hadde jeg uansett valgt full plass og heller tatt fridager innimellom da det passer )
selfangerkjerringa Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Vi har valgt å ha fullplass til ettåringen. Det blir litt dyrere, men... det er så greit å kunne være fleksibel. Så slipper vi å kjøpe ekstratimer de dagene det er behov. Vi tar henne ut innimellom for å gi litt fri, jeg henter henne (og storesøstra) 1430 så ofte jeg kan istedet for 1630. Og vi leverer dem ofte 0830 istedet for 0730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå