Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det?

Er det bare til å møte opp i den aktuelle barnehagen å være der så lenge en vil?

Koster det noe?

 

Jeg er hjemme med sønnen min på snart 10 mnd., kjenner ikke så mangen andre som har barn, så hans kontakt med andre barn er svært begrenset...

Så jeg har funnet ut at det er en åpen barnehage her i byen, men aner ikke hvordan det fungerer??

 

Noen som har erfaringer de vil dele med oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da? Her er det iallefall bare å møte opp, koster 20 kr, pr.gang. er også babysang opptil ett år, veldig koselig, her er det i ei kirke, vi er ikke kristne,men det er koselig.. finnes andre åpne bhg også her,men de er ikke like godt utstyrt, denne er bygget som en bhg i kjelleren på kirka, med masse utstyr..

 

Dette er i Sandnes da :)

 

Kanskje de har nettside?

Skrevet

Vi bor i Sandnes vi også faktisk :-)

Jeg så at det var en slik barnehage nede i sentrum nesten? Husker ikke adressa akkurat nå..

Går dere dit ofte?

 

Takk for info ialleflal :-)

Hilsen HI

Skrevet

Har ikke vært i den, anbefaler deg å komme på tripp trapp i hana kirke i aspervika, etter det jeg har skjøt så er det den beste, fungerer som en bhg med samlingstund og mnd plan,som sagt kristelig,men det får heller være:)

 

de hadde nett side,men fant ikke den sist jeg skulle se, skal lete litt..

 

vi går som sagt også på babysull der:)

Skrevet

Åpningstidene på siden stemmer ikke, de har åpent fra kl: 09.00 - 13:00

 

Og babysull er på TIRSDAGER fra kl: 11.45-13.00

 

kom å bli med da :)

Skrevet

hos oss er det bare å møte opp.. oppe fra 09.00 til 15.30.. koster ingenting,,

 

onsdag 12.30 til 15.30 er det kunn fra 0-1 år

 

det er på årnes

Skrevet

Er nok bare å møte opp, ja. Her betaler man 15 kr pr barn hver gang man er der.

Skrevet

hei

det koster ikke noe der vi pleier å være, men kan du ikke stikke innom å høre da. det er koselig med åpen barnehage. barna leker og foreldre snakker sammen også synger vi med barna da. ei dame som jobber der er sammen med oss. jeg møter barselgruppa der, men den er åpen for alle i bydelen. teisen i oslo.den er åpen 3 dager i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...