Gjest Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Altså når man over så mange år aldri har sett vedkommende lekt med barn, spilt eller snakker med barna og MEN bare over hode på de. Hun klarer bare å hysje på barna med skrike stemme?? Avbryter barna når de prater med "NEEEEEEI".! Når jeg kommer for å hente barnet begynner den samme reglen om hvor sliten hun er, hvor mye rot det er, hvor maaaaange barn som har vært der osv. Det er ikke det jeg ønsker å høre, jeg blåser egentlig i hvor sliten hun er, hun har en jobb, får betalt for å ta vare på barna på best mulig måte, noe hun ikke gjør! Noen skulle hatt krav om å være en del av sfo og ikke kun inntekten. Dritt lei dama%#¤%#&/¤%¤/&
Gjest Pusikatt Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 SFO er et helt håpløst tilbud slik det fungerer i dag, det er nå min mening. Alt for mange unger på alt for få voksne, og ikke halvparten er utdannet innen barn og unge ihvertfall. Vi syntes SFO var et kaos uten like. Rett og slett. jeg har inntrykk av at folk som jobber i SFO bare jobber der fordi de ikke finner noen annen jobb,eller mens de leter etter noe bedre.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Vi hadde veldig god erfaring med SFO de årene det var aktuelt, med engasjerte, kunnskapsrike og stabile ansatte som var tydelige og trygge. Men det er synd at det blir så tilfeldig hva slags SFO-tilbud man får, og det er mer enn synd når det går utover sikkerhet og trivsel, som det gjør mange steder.
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg vil si at når et barn forsvinner fra sfo over to timer og mor selv oppdager barnet før sfo, ja da er det på tide med å bytte ut folk eller en skolegang om hvordan gi trygge omgivelser og engasjere seg i barna. Ped. virker som er lavprioritert i sfo her. Det er trist å se på og utrolig irriterende for de det gjelder!
Mage Mi Sa Jo Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 forstår godt at du er missfornøyd. mye jeg skulle endret med sfo her om jeg kunne. men siden snuppa er så stor nå og min mann har korte dager og fri dager har vi valgt å ta henne helt ut. prisen på sfo her er faktisk like dyrtsom bhg. og det er ingen barne og ungdomsarbeidere der heller ei noen pedagog. tilbudet er fra 12 til 16.30 men en bhg har krav om pedagoger, samt oftest har flere barne og ungdomsarbeidere. og tilbudet er dafra 7 - 17 forstår jo at det ikke er behov for sfo i skoletiden men skolen starter først 8.15 og de fleste foreldrene her kunne tenkt seg et morgen tilbud. dermed mener jeg vio får lite for de pengene. men skal ikke si noe for ungene koser seg der og jeg har da til stadighet sett voksne i lek og koslig samvær med barna. hos oss vardet prisen som avgjorde saken da vi ikke har detstoreproblemet på ettermidagen. men hadde dekjørtetmorgentilbud hadde hunn hatt plass for det er der det knirkermest nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå