Nætte;mortil2 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Og jordmor trodde det mest sannsynlig var ei lita jente, men ville ikke være bombastisk siden "gutta kan lure oss" som hun sa!! Men alt bra med barnet og ny termin satt til 20 juni, så ble bare flyttet fire dager frem!! :-) HURRAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
Nivea30 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer med vel overstått ul, er det ikke en deilig følelse? Nå kan du bare kose deg med tanken på den lille som ligger inni der:)
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 gratulerer viste jordmoren deres dere tre sånne små hvite streker når de lette etter kjønn?=??? vi ble vist det og det er det de ser etter på jentene.. men hun ville ikke si noe 110% sikkert pga de ikke vil få "søksmål" mot seg... hehe
en på vei *utklekket:)* Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye med ei lita tulle på vei da! Så flott at alt var bra. Torsdag er det vår tur og jeg grugleder meg. Krysser fingre for at alt er bra. Hvordan er formen ellers da??
Nætte;mortil2 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. januar 2008 Hei!! Takker jenter!! Vi så ikke etter streker, men den lå med bena oppover, over hodet, så vi kunne se mellom bena på den på et vis, og så ingen tissefant... Så jordmor trodde det var en jente, men ville ikke si det sikkert! Gutta kan visst lure litt der.. . Hei En på vei:) Så koselig å treffe på deg her inne igjen!! Jo ellers så går det som før, bekkenløsning og sliten, men ellers bra! Enn med du?? Torsdag er jo bare to dager til, og du var jo for en stund siden! Blir jo kjekt å få se igjen!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Joda jeg sliter med bekkenløsninga jeg også og er nå en smule lei av å pendle frem og tilbake mellom kiropraktor og fysio. Men jeg er jo sykemeldt og det går litt bedre da. Passer godt på å ta kroppens signaler på alvor ellers blir jeg ei heks å ha i hus:) Ellers er alt bare bra,spent på ul,er jo snart 8 uker siden sist,men jeg har fått høre hjertelyd og kjenner masse liv hver dag,bor nok en turner nedi magen min. Håper vi får vite kjønn for jeg og samboern er totalt enige,skjønt noen kjempefølelse har jeg jo ikke. Skrev etter deg her forrige uke,så du hadde vært innpå.. Er igrunn lite her,skummer igjennom i ny og ned men stort annet blir det ikke. Ja,ja så nå ligger du 4 dager foran meg nå da,lucky you!!
en på vei *utklekket:)* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Uenige skulle det vel stått..
AS og lillemor=) Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 Gratulerer så mye=) må være herlig å vite at alt er i orden=) Fikk dere 3D her i Tromsø? har om 1 uke, jeg=)
Mammamia77 Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Gratulere til deg!! Var på UL sist fredag og der fikk vi også vite at vi ventet jente, med 80% sannsynlighet... Var en sjenert og lite fotogen baby der inne :-) Termin har vi nesten samtidig også, min er 23. juni :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå