Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Noen ganger har det slått meg at noen barn ikke er så pene, jeg tenker da at foreldrene må jo se det:) Men selvfølgelig ser de jo bare verdens nydeligste de også. Rart det der.....
winnie the pooh Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Kanskje noen tenker det samme om din. Har du ikke hørt historien om myrsnipa?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor i all verden gidder du å skrive noe sånt? Ja, du burde lese historien om Myrsnipa og for all del, ikke la ditt barn få de holdningene du har. Hold det for deg selv. Alle barn er verdifulle og fine på sin måte. Det må de få høre hver eneste dag. Det er personer med holdinger som deg som blir "stygge" mennesker.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Det var jo akkurat det jeg mente at man er myrsniper, kom kanskje ikke frem? Si meg en ting dere fordømmende kvinnfolk. Syns dere alle som går på gata er like pene? Nei! Vi har forskellige syn, snakk ikke om å lære barn dårlige verdier. Selvfølgelig dumt å skrive her for folk er jo så hissige
*bolla pinnsvin* Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Joa, det finnes unger som ikke har hatt helt hellet med seg, akkurat som voksne, det er ikke til å stikke under en stol. Det fine med det er at foreldrene synes ungen er like nydelig uansett
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 ja jau du skjønte hva jeg mente. Vi er alle hellig overbevist om at det ikke finnes noe nydligere. Barnet mitt er selvfølgelig helt objektivtsett verdens peneste!
Molait Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Hvorfor kan man ikke si en mening på et nettforum? *løperrundtbarfotogkasterblomsterbladeroppiluften* Har tenkt samme tanken selv jeg! Tenk..hehe. Stort sett har de fleste noe som er sjarmerende da, men det var en ungen en gang og leit å si det men han var direkte uheldig. Var så jeg skvatt litt da jeg så han. Og det var ikke bare meg for venninna mi skvatt til hun og. Men for moren var han nok verdens vakreste:) Mulig noen tenker slik om mine og, men det har de sin fulle rett til å tenke. De bør jo derimot ikke si det høyt da, og ihvertfall ikke til meg;)
alvefrøken Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 ....fordi at ALLE synes sine egne barn er finest! DET synes jeg også
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 He, he min manns bror var et helt utrolig vakkert barn (man blir helt satt ut når man ser bilder helt fra babystadiet til tenårene). Han er absolutt ikke noen pen mann, heller det motsatte- så uheldig kan man altså være.....Må være vansklig å gå gjennom livet og alltid høre hvor søt osv. du er, til å ikke høre slikt lengre. Har aldri sett noen stygge barn, jeg. Synes som oftest de er morsomme interessante mennesker. Men jeg har sett unger jeg ikke kan fordra, som oftest bortskjemte barn med ufyselig oppførsel. Men man får vel skylde på foreldrene for at de har blitt slik.....
Herkules Skrevet 29. januar 2008 #10 Skrevet 29. januar 2008 mamma fikk høre av sin tante en gang at: "du var jo såå søt når du var liten" i neste setning kom det at "de som var pene som barn gjerne ikke var det som voksne" He he Mamma likte ikke den tanten noe mer, ikke nå heller:) Jeg har sett stygge barn jeg, særlig fetteren min, han så jo gæærn ut og jaggu så er han ikke litt smågal, men han er blitt litt av en casanova(ja ikke det at jeg likern så godt men damene faller som fluer)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Jeg synes vel egentlig at det er litt unødvendig å si og skrive sånne ting jeg da. Skjønnhet er i øynene på den som ser. Og hvis man skulle møte et barn og tenke " oi så stygg du er" så er det kanskje ikke barnet det er noe galt med...? Hvilke verdier er det DU vil formidle til barna dine? Hva har du lyst til å lære bort at skjønnhet er?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #12 Skrevet 29. januar 2008 Prektige pike hvorfor skal vi alltid skylde på hva vi lærer barna når det er snakk om noe her inne?
OsloMor Skrevet 29. januar 2008 #13 Skrevet 29. januar 2008 Hvem bestemmer hva som er pent egentlig??
Sessa ruger igjen... Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 Alle foreldre synes barna sine er de vakreste. Men jeg synes svigerinnen min sa det så fint da hun fikk datteren sin. Lille babyen var ganske stor og rund og hadde en morsk mine. En annen svigerinne hadde året før fått en liten, nusselig jente med blonde krøller. I hvertfall sa svigerinnen min: "Jeg kan forstå at x ikke er like søt som y, men for meg er x den vakreste i hele verden!" Blir litt som at jeg synes Johnny Depp er dritkjekk, men mannen min er kjekkere for han er jo min, jeg elsker han og den besteste i hele verden!!!!
Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har enda ikke sett et mindre pent barn. Sikkert fordi jeg syns babyer og barn generelt er noen fantastiske skapninger. Og jeg ser vel strengt tatt ikke etter noen mindre pene barn heller... Jeg har ei jente som har et noe spesielt utseendet, og ja jeg ser at noen ser rart på henne.. Som om hun er en alien, liksom. Og bare for å ha sagt det, det er IKKE morsomt. Jeg har snakket til folk i butikken, folkeskikk er nemlig ingen dum ting. Og så lavt hadde jeg aldri sunket at jeg hadde stått å glant på barn JEG ikke syns var så pene, men som sagt.. har ikke sett det. Og alle foreldre syns vel sine barn er penest, det gjør ihvertfall jeg og alle jeg kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå