Gå til innhold

Nå sovnet hun selv!! :)

Lilliana&Prinsessa&Lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 1 time og et kvarter sovnet hun endelig!

Jeg satt rett innenfor rommet hennes på slutten nå.

Håper det går fint i kveld også...

Nå får jeg la henne sove til hun våkner; er det ikke slik det er? (normalt har jeg vekket henne etter 1 time)

(denne tråden følger opp to andre tråder jeg har laget her inne) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Jeg ville latt henne sove. Håper det går bedre nå.

Klem

Skrevet

så bra!!nå setter du deg i sofaen med bena høyt i været å klapper deg selv på ryggen!!good job!la hun bare sove til hun våkner nå så håper vi kvelden går like fint.

Skrevet

la henne sove!! ingen vits i å vekke hu nå.. men prøv å vær litt strengere mamma neste gang å si "nei,sove nå lille venn.. natti" og gå ut..

Skrevet

jo det er riktig! Så flink du er!!!!

Nå kan hun sove til hun våkner, men bikker det tre timer så ville jeg vekket henne, for etter tre timer går de visstnok inn i den aller dypeste søvnen og da blir det tull i valsen igjen.

Lykke til!!! Jeg heier!

Skrevet

Så fantastisk!! La henne sove.... Det er mitt råd =)

Skrevet

Gratulerer !

Nå er faktisk det verste over... nå må du bare holde på det... men det er lettere etterhvert.

Skrevet

Legg deg ned og sov du og nå... ta igjen litt søvn. Hun sover sikkert en stund nå for dette sliter på henne og, men hun trenger dette like mye som du gjør.

Skrevet

å takk og takk og takk!! må nesten gråte en liten skvett her nå hehe :P

Men jeg føler kanskje jeg ikke gjorde det heeeeelt bra da, siden jeg jo fremdeles var innenfor dørstokken når hu sovna :P

Men uansett; flinke jenta til mamma :o)

Og dere er såååå gode å ha!

Skrevet

Det er du som er flink. Dette er ditt arbeid. Hun sover jo.... er ikke det fantastisk da.

Og lønnen kommer om en ukes tid da du klarer å mestre og sette grenser for henne. Hun trenger grenser for å kunne fungere. Og det er jo nettopp derfor hun nå sover.

Skrevet

Hvordan gikk det ?

Skrevet

Saa flink du er.. Supert.. Naa kommer det til aa bli lettere og lettere for deg og kortere tid innen hun sovner

Skrevet

Snakker vi om skrikekurer her ?

Skrevet

Stolt av deg, sliten...!!!!

Klem fra

Skrevet

Takk kjære dere :)

HUn sov i nesten halvannen time på dagen idag, og jeg er svært spent med tanke på kvelden; det blir nok tøft!

Det er ikke akkurat snakk om skrikekur, men litt grining blir det for det.HUn er jo vant med at jeg sitter rett ved siden av sengen hennes, så det blir en omveltning å ha meg ute i døråpningen. Håper det går!!!

Kvelds snart nå, også bad...

Skrevet

Du trenger et bæretøy jenta mi.. sukk..

Jeg skjønner ikke at dere orker jeg, her støtter alle at barna skal gråte for å sovne virker det som. Du hører jo at barnet ditt har et behov som uhn gjør sitt beste for å uttrykke, hun roper på mamma og gråter mens du bare sitter og kikker på henne..

Skrevet

Nei det er ikke slik det er her... jeg har alltid sittet med henne fordi jeg ikke ville la henne gråte. Et bæretøy? Mener du jeg skal bære ei på 18 mnd i søvn? Dersom du hadde lest min første tråd, hadde du ikke skrevet dette til meg nå!

Ikveld gikk alt fint! Jeg satt ved døra hennes til hun sovnet og det tok bare i underkant av et kvarter!:)

Skrevet

Så bra!! Kjempeglad på dine vegne!! Våknet hun av seg selv etter 1 1/2 time tidligere idag? Kjempebra hvis dette fortsetter. Du kan være stolt av deg selv vennen =)

Skrevet

takk:O)

Ja hun våknet av seg selv etter halvannen time på dagen idag.

Håper det fortsetter :) Og at jeg til slutt kan legge henne ned og gå rett ut ;)

KJempefint å vite at dere støtter meg og kan bistå meg :)

Skrevet

Så flott!

Skrev ett eget innlegg til deg med overskriften sliten...

Tenkte jeg skulle hjelpe deg gjennom kvelden med liknende rutiner, men nå ser jeg jo her at du klarte det selv.

BRA!!!

Skrevet

*applaus* DU ER KJEMPEGOD JO!!

Herlighet så herlig for deg.... Jeg er virkelig glad på dine vegne!!

Suuuuuperdupert =)

Skrevet

åååh takk søte du :)

hmmm tro om jeg kan sette stolen rett utenfor rommet imorgen? Eller bør jeg kanskje sitte samme sted? hva tror dere?Det virket som hun forsto at mamma skulle sitte der om hun lå fint på puta si hvertfall ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...