*anki * Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Du mente svangeskapet mitt mest sannsynlig vil gå bra. Takker for svar. Men kan du også se noe kjønn? Har to fra før - samme kjønn. Har også mistet giftering - kan du se den? Den ble borte inne på et barnerom. Vår yngste sa han kasta den, men den er borte vekk. Vi gifta oss 30.04.05 F.dato meg 070172 og han 041271
Mamalari Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Får opp ei jente. Har han en hvit hylle e.l på rommet sitt. Får opp at den kan ligge i nærheten av noe slik. Er gulvet litt mørkt? Føler den skal ligge på gulvet, men får opp at gulvet er mørkt. Vet ikke om det stemmer med barnerommet jeg. Nå har ikke jeg så veldig stor erfaring med å finne igjen ting, så vet ikke hvor godt dette stemmer, men håper du finner igjen ringen
*anki * Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk for svar. Du skal få tilbakemeldinger på om den dukker opp. Og om jeg får en jente. 'Det hadde vært veldig koselig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå