Huldr@. Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Vi venter nr 3 i april, men vi har bare tre soverom. Det er ikke så lett å få tak i 5 roms rekkehus i området, så vi har tenkt at de to eldste skal dele rom en periode, til vi finner noe nytt. Hva er deres erfaringer på dette området? Vi har allerede kjøpt køyeseng, det ønsket eldstemann seg. Men vi har ikke satt den sammen enda. Tenkte vi skulle sende ungene til besteforeldrene en dag, og ordne rommet deres da, med en del nye ting som seng, kommoder, lekekasser, gardiner osv. Synes det kan være greit at de får et "nytt" rom, at ikke det bare blir slik at den yngste flytter inn på eldstemanns rom. Hvordan går det med soving? Toåringen har begynt å gå mye ut av senga nå, og jeg er redd hun skal forstyrre den eldste om kvelden/natten. Fint om dere vil dele deres erfaringer!
LivetErEnLek Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Høres lurt ut det dere gjør, det å lage ett nytt rom som er begges. Broren min og jeg delte rom frem til vi var ca 8-9 år (ett år mellom) og det gikk kjempefint :-)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 5 åringen og 3 åringen deler rom og det går kjempebra, de har delt rom i ca 1 år nå. Sover seg igjennom hverandres eventuelle bråk uten trøbbel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå