Mammat4 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hvordan går det med deg i dag? Blitt bedre?
Alba44 Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hei du! Så koselig at du spør da :-D Kjente det hjalp litt på kroppen ;o) Er egentlig akkurat det samme som i går. Tar smertestillende og holder ut til mannen min kommer hjem. Er ikke så vondt når jeg ligger, men er jo ikke så lett å gjøre med en 7 mnd baby. Hehe..Bæring og bøying er det verste..
Mammat4 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 Hei, det forstår jeg. Har selv en liten en på 5 mnd - så vet hvordan det er med bæring og bøying. Du får få litt pleie av mannen i kveld også - så blir det vel bedre. Må vel ta tida til hjelp også. Fortsatt god bedring!
Alba44 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Tusen takk!! Har fått ordre av mannen om ikke å gjøre noenting annet enn det som er høyst nødvendig i dag. Det vil si stell og kos av lillegutt ) Det blir nok oppvartning og massasje på hans slitne kone i kveld. Hehe.. Ønsker deg en fin tirsdag! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå