Gå til innhold

Vondt ved høyre lyske, hvorfor/noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har det siste døgnet hatt vondt i høyre lysken. Smertene er konstante og brennende/murrende. Noen som også har hatt det slik eller noen som vet hva det kan komme av?? Er det noe som kommer i klem pga av barnet begynner å presse mer ned mot bekkenet?

Er 36+0 i dag!

Ha en god dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hatt det sånn selv i mange uker! i hele lysken faktisk.. Veldig vondt.. jordmor sa at det er bekkenet som utvider seg til fødsel:)Kan skje mange uker før man føder...

Skrevet

Ikke for å skremme vannet av noen - jeg hadde vondt i venstre lyske før jul. Trodde det var ryggen og hadde en skiveutglidning. Men så var beinet hovent også. Viste seg å være blodpropp.

Anbefaling derfor, særlig hvis bare det beinet med vondt i er hovent - oppsøk lege umiddelbart!

(blodpropp kan gå utover den lille dersom det blir oppdaget og medisinert for sent.)

Håper for din skyld at det ikke er det, men vil bare gi beskjed om at det ikke er så ufarlig med vondt der som det kan virke som på alle disse svangerskapssidene .

Skrevet

Jeg har vondt på begge innsidene av lårene helt øverst og ca 4 cm nedover i lårene. Dette kommer mest når jeg har sittet en stund og reiser meg for å gå litt. Spurte fysioterapeuten min om dette. Hun sa at det var noen nerver som kunne komme i klem når barnet kom så langt ned i bekkenet. Er 35 uker i dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...