Idun<3tosmå<3 Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Det er ikke vondt eller hemmer meg på noen måte, men det er litt ubehagelig. Også lurer jeg på om det er normalt? Er det andre som har kynnere så tidlig som i uke 19? Får det flere ganger daglig, og det er oftere i enkelte perioder... Jeg er ikke i særlig stor aktivitet, jobber kun 50% og har en rolig jobb.
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 jeg har oxo smått med kynner hver dag, ikke plaget av det.Begynte i uke 18+ Men kjenner det spessielt kl 17.00 akkurat kommet hjem fra jobb i den tiden. Jobber 100%
snart mor til 3 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 har nok det..hadd det siden uke 15 eller noe slikt... uke 20 nå...
Nivea30 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Jeg spurte jordmor om dette, hun sa det var helt normalt så lenge de var uregelmessige og ikke kom alt for ofte. Jeg har også hatt en del kynnere nesten daglig i perioder, og så kan det plutselig gå en stund til neste gang. Jeg fikk beskjed om å roe ned hvis det ble mye på en dag.
Smånetta 14.mai Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Har hatt siden uke 13. Daglig. Men ikke så mange hver dag til å begynne med. Nå varierer det litt hvor mange, men i går hadde jeg sikkert to i timen i snitt. Da er det ikke moro mer, liksom. Merker det er mer når noe står på. Nå er jeg sylta og har vært syk i en uke. Da blir det verre. Når jeg må løpe, elelr jeg stresser, blir det mer. Det heter da at man kan kontrollere dem. Man kan sette dem i sammenheng med ytre påvirkning. Hadde masse med førstemann også . Legen min var redd for for tidlig modning og sykemeldte meg. Gikk seks dager over... MEN jeg fødte fort. Aktiv fødsel i fire timer. Hoppet rett fra uregelmessige veer til åtte min, så til tre min i en halvtime og så var det et min i tyve og baby ut på et kvarter. Ei jeg jobber sammen med hadde det på samme måte med sine to og fødte på to timer. Hun går rett på et minutt! De sier jo det er livmoren som trekker seg sammen som trening til fødselen. Kan se ut som det stemmer;) I hvert fall hos meg og min venninne. Sånn sett er det jo bare fint.
ballblom Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har også masse kynnere. Spesielt når jeg er på jobb og i bevegelse. Det er skikkelig ubehagelig, og merker at de har blitt sterkere de siste ukene. Hadde kynnere allerede i uke 17-18. Har ikke snakket med fastlegen om det.. bør jeg kanskje det??
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg er i uke 19 nå, og har hatt kynnere nesten daglig i et par uker. Ikke vonde eller noe, bare litt ubehagelige. Og de kommer som regel når jeg krøller sammen beina oppi stolen mens jeg sitter, så da er det egentlig bare å strekke seg ut igjen så gir de seg. Hender jeg får når jeg er ute og går også, men det er ikke så ofte heldigvis
Idun<3tosmå<3 Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2008 Godt å se at flere er i samme situasjon. Betryggende, men må vel nevne det for legen... Håper som ei lengre oppe at det fører til kjappere fødsel:) Det hadde vært en ok følge!!
snart mor til 3 Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 hehe...tørr nok ikke håpe på det..tok halvannet døgn sist, så vil tro det går samme denne gangen og.... bedre å gå ut fra det,enn å bli skuffet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå