Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har hørt at gravide drømmer mye, men jeg har alltid tenkt at det var koselige/rare drømmer. Jeg har hatt mareritt nesten hver natt de siste nettene. Ikke om samme ting da, er alltid forskjellig og har ingenting med svangerskap å gjøre. Gruer meg til en ny natt jeg nå, våkner med hjertet dundrende i brystet...huff... Drømmer dere mye?
nitusa Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 eg drømmer mye når eg er gravid. men det er vel kansje ikkje mareritt. husker med nr 1 drømte eg at eg føda 5 kattunger som var vannskapt i ein silo. ikkje fortår eg kor den fantasien kom fra. her for eit par veker siden drømte eg at farmora til mannen min på 85 år var gravid i 5. måned. heilt sjukt har mange andre rare drømmer og, men er veldig flink til å glemme de etter eg har stått opp......
Kathy+Oktoberjente Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Jeg drømmer at samboer er utro..i natt drømte jeg at han ville flytte fra meg.. og det kan jo regnes som mareritt når man er gravid og netopp har kjøpt ny leilighet
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Huff, overaktiv fantasi. Her går marerittene i drømmer om ulver, brann, ranere, en gang mistet jeg i drømmen, forfølgelser...når jeg forteller om drømmen til min mann høres de ikke så skumle ut, men jeg våkner jo med hamrende hjerte, svimmel og skjelven og tør ikke sove igjen. Så for meg er det mareritt. I natt var det på med lyset kl 04 og frem med bok. Måtte en tur ut på kjøkkenet og sjekke at brannen ikke var ekte, og måtte snike til meg litt kos og trøst fra katten. Føler meg som en unge...hehe. PS: tror ikke det er noe dypere psykologisk dette, jeg har det veldig bra utenom drømmene.
en av hver! Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja! Jeg drømmer mye og sover dårlig om natten. Så er så utrolig trøtt utover dagen! Men men:)
babysjuk82 Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Drømmer my mareritt.her ei natt drómt eg at eg vart kidnappa,og han torturert meg.prøvde og kom i kontakt m noen,men va ingen som savna meg. Er vanli at gravide drømme litt,spes mareritt.
vanillaface Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har også hatt skikkelig livlige drømmer/mareritt under mine svangerskap. Så det er nok helt normalt.
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Jeg hadde mareritt i en ukes tid uka før jeg testet positivt. Morsomt at du nevnte dette, for jeg syntes det var så rart, og det var helt syke drømmer Nå sover jeg så tungt at hjernen ikke har tid til å drømme..hehe
rytme Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 huff jeg drømte at jeg fødte, og så etterpå når ungen var kommet utså begyne han å krympe. og vi bodde i et skikkelig sump-landskap så dreiv å mista han mellom fingrene hele tiden å han datt nedi der og måtte leite. til slutt var han bare et par cm. det var en fryktelig ekkel drøm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå