Mamalari Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har drevet med tarot i noen år nå. Hvis noen ønsker det så kan jeg legge et helt legg. Send meg mail på [email protected] eller pm. da vil du få tilbake melding med litt info.. Står litt på profilen min også Driver også og lager en hjemmeside, men den er ikke helt ferdig Men dere kan jo gå inn å se om ønskelig: tarot-spaa.piczo.com Her er noen tilbakemeldinger jeg har fått: Vil gi skryt til mamalari. Hun ga meg en full lesning i tarot som absolutt var verdt pengene. Hun fikk opp så mye som stemte, og håper mye at det hun fikk opp stemmer også. Vil anbefale henne til de som sitter med noe de lurer på. Hun hjelper også til med å se løsninger på ting. Kommer garantert til å bruke henne igjen hvis det skulle være noe! meg&lillegutt [svar på dette innlegget] Sv: Skryt til Mamalari:D 18:54 26.01.2008 Vil henge med på her, og si meg helt enig med meg&lillegutt. Er super førnøyd, mye som stemte hos meg også. Og vil absolutte anbefale henne!!! Hun er kjempe flink! *Jej* [svar på dette innlegget] Sv: Skryt til Mamalari:D 16:45 27.01.2008 blir med her jeg også.. velfortjent skryt til mamalari! denne dama er virkelig flink. Hun så så mye som stemte ang forholdet jeg er i nå. Kommer også til å bruke henner igjen hvis det er noe jeg lurer på. Utrolig hvor treffsikker hun er! *Vero*87
Mamalari Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 30. januar 2008 Dytt.. Kan også legge årslegg, eller et legg om når du vil finne kjærligheten hvis du er singel. Hvis du akkurat har truffet en ny partner så kan jeg legge et legg og se hvordan dere passer sammen
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2008 #4 Skrevet 31. januar 2008 Er det gratis eller evnt. hvor mye koster det.
Mamalari Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2008 send meg mail eller pm så får du info.. men gjør ikke større legg gratis
Mamalari Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. februar 2008 dytter.. men vil legge til at jeg spår korte helt vanlige spørsmål helt gratis.. Jeg legger et helt legg for spørsmål dere ønsker utfyllende svar på F.eks forholdet:)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2008 #8 Skrevet 1. februar 2008 dytter opp for deg jeg også synes du er så flink
Gullungene mine Skrevet 1. februar 2008 #9 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har KUN 1 spm. Koster det noe? Klem
Mamalari Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 1. februar 2008 Nei, ikke så lenge det ikke krever utfyllende svar.. Bare større legg jeg tar litt for. Men hvis du bare ønsker et kort og greit svar er det helt gratis:)
Gullungene mine Skrevet 1. februar 2008 #11 Skrevet 1. februar 2008 Åååå Så snill du er. Da lurer jeg på om du ser det klaffer for oss denne PP? Har ei datter på 16 mnd fra før. Ønsker SÅÅÅÅ en søster eller bror. Jeg er født 230284 (trenger du mer info? kan sende deg en PM)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #13 Skrevet 3. februar 2008 Hei lurer på om jeg blir gravid i år? Klarer jeg fagbrevet på første forsøk?=)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #14 Skrevet 3. februar 2008 Hei! Er jeg gravid nå og vil det da bli jente eller gutt? Født 210281. Veldig glad for svar:)
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #15 Skrevet 3. februar 2008 Vil gjerne bli spådd Mamalari- har laget en link som heter "Mamalari- kan du spå noen jeg kjenner?" som ligger like i nærheten her. Sto litt mye så skriver ik alt igjen:) Håper på svar
kassiopeia1979 Skrevet 3. februar 2008 #16 Skrevet 3. februar 2008 Hei ! Lurer på om du kan se i kortene på meg ? Jeg er født 10.03.79 og samboeren min 21.10.79 Vi venter spent på barn og lurer på om du kan se antall,kjønn hva som helst !!! Venter på svar -på forhånd takk!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2008 #17 Skrevet 3. februar 2008 kan du spå meg??? jeg har så lyst til å bli gravid kan du se om jeg blir det snart og evt hva det blir? jeg er født 230184 samboern er født 051282. på forhånd tusen takk
Anette_1986 Skrevet 3. februar 2008 #18 Skrevet 3. februar 2008 Hei Mamalari Det hadde vært kjempe spennende om du kunne spå meg. Jeg lurer på om du ser noen graviditet på meg, og evt når og hvilket kjønn? Jeg er født 19des1986. Venter spent på svar. Mvh. Anette
~\/ero~ Skrevet 6. februar 2008 #20 Skrevet 6. februar 2008 dytter denne for deg jeg, siden du er så flink:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå