Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 har ikke så stort nettverk noen av oss. Han har mange tanter og onkler, men lite kontakt med mange og ingen kontakt med noen, invitere de? sitter å lure på om jeg må vente noen år å håpe på at vi har fått større nettverk til da slik at jeg kan få stort bryllup:) Andre som har det sånn? Hvem inviterer dere egentlig dere som er oppi 60 stykker?
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det er jo litt vanskelig å få et stort bryllup når man ikke kjenner så mange ja... hos oss blir vi ca 60, kommer jo an på hvor mange som kommer. Det blir 22 fra samboer sin side, av det er vel 15 familie og resten venner. På min side blir det drøyt 40. Og av det er halvparten fra et annet land, jeg studerte nemlig i utlandet og har vært i bryllup til mange jeg kjenner der, og synes da at jeg bør be dem i mitt bryllup, hvertfall de jeg fortsatt har kontakt med. De resterende er 5 stk som er familie (jeg har veldig liten slekt) og ellers barndomsvenninner med følge og et par venner som jeg har fått i voksen alder. Trodde ikke det skulle bli så stort bryllup egentlig, men når vi satte oss ned og skrev liste så ble det plutselig en del likevel. Du kan jo trøste deg med at det blir billigere for dere da!
Vannmann35 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Vi har invitert foreldre/steforeldre/ stesøsken (8 bare der...), søsken (4), besteforeldre (5), onkler/ tanter (10), fettere/kusiner med samboere (bare de vi omgås = 7), hans gudfar med kone (de har hatt mye kontakt) = 2, forlovere og nærmeste venner med samboere/ ektefeller = 28. Til sammen = 63. Her har vi da kuttet ut venner vi omgås, men som vi ikke føler er så nære, fettere og kusiner som er under 18 eller som vi ikke omgås med, samt kjærester til venner - kun de som er samboere eller gift. Hadde vi ikke gjort det hadde vi fort kommet opp i 100... Men hadde heller ikke lyst til å ha perifere folk i vårt bryllup - det er jo noe privat tross alt.
Mamman til Mari Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Vi har invitert 86 stk. Synes det er mange, men da har vi kuttet ned så mye vi kan. Har små familier begge to, inviterer alle onkler, tanter og søskebarn + foreldre og søsken med følge selvsagt, er 28 stk. Resten er venner + et vennepar av mamma og pappa som har fulgt meg tett i oppveksten. Samboeren min har mange venner, som er blitt våre felles venner. Mange gjennom idrett, jakt og utdannelse. (29 stk som er "hans", 10 felles.) Og så er det venninner av meg, fra barndom, studier og en god kollega.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Av familie ber vi foreldre, søsken med partnere, nieser, nevøer, besteforeldre, tanter, onkler og søskenbarn, men ikke barna til søskenbarna våre. Til sammen blir dette 60 stk hos oss. I tillegg ber vi mellom 20 og 30 venner, både felles og hver våre.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2008 #6 Skrevet 23. mars 2008 Vi ber den nærmeste familien og de nærmeste vennene våre, og er da oppe i 150 stk.... Du kan få noen av oss!!!!! :-D Hi- hi....
Tuppenmed4barn Skrevet 23. mars 2008 #7 Skrevet 23. mars 2008 Vi ber også nærmeste familie og nære venner og blir ca90 stk til middag og 130 stk til kaffe.. Vi er en stor familie da..
Eline på vei med nummer to Skrevet 23. mars 2008 #8 Skrevet 23. mars 2008 Vi inviterer 93 stykker, og da inviterer vi kun de nærmeste: Sambos familie (foreldre/søster/tante/++): 11 stk Min familie (foreldre/søsken/tanter/onkler/søskenebarn): 48 stk Nærmeste venner: 34 stk I tillegg så har vi noen flere venner på listen som vi vurderer å invitere, men vi vet ikke om vi har plass, vi får se det an litt.
junijente fikk julijente Skrevet 23. mars 2008 #9 Skrevet 23. mars 2008 Vi har en foreløpig gjesteliste på ca 70 stk. Av dette er ca 50 familie (foreldre, stesønnen min, bestemora mi, tanter og onkler, søskenbarn med kjærester/samboere/ektefeller, og to tremenninger av stesønnen min), de fleste på min side. Jeg har god kontakt med stort sett alle tanter/onkler og søskenbarn, så det vil være unaturlig å ikke invitere alle disse. Mannen min har også en del kontakt med sin familie, i tillegg til at de er ganske få, så det vil være rart å utelukke noen her også. I tillegg kommer ca 20 venner. Vi har også noen bekjente som står litt på "vent", det kommer nok an på hvor mye kontakt vi har med dem fram til vi sender ut innbydelser om vi inviterer dem eller ikke. Av alle disse er det en del familiemedlemmer vi er ganske sikre på at ikke kommer (pga sykdom osv), men de må jo inviteres likevel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå