LizzyG Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Robin er ganske stram i maska til å være ca 60 år. Lurer på hvor mange operasjoner Phil har spandert på hun jeg?
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Hun har faktisk ikke tatt en eneste. Men hun går på en spesiell sukkerfri diett - og tar en del hudbehandling ellers. Hun er ganske åpen om dette.
frøken blå Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Stram i maska.... HAHA!! Ja, akkuratt det hun er.... Huff, har nok hatt et par pl.op der i gården ja! =)
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Hun holder seg meget godt=) Pen dame!
Gjest Lille jenta mi Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Er nok ikke bare fruen som driver å pusser på utseende...Phil har jo blekere tenner enn en tannlege...uff:-/
Shabby Cheap Chic Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Selv om hun ikke sier at hun har tatt noen betyr det vel ikke at hun ikke har det... Akkurat som mange andre i hollywood o.l. neida jeg har ikke silikon i puppene de bare vokste sånn plutselig...
LizzyG Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 29. januar 2008 Hehe... Ingen sukkerdiett gjør deg så stram i maska;)
Gjest Skrevet 29. januar 2008 #8 Skrevet 29. januar 2008 Hun var nettopp på Rachel Ray show og fortalte at mange tror at hun har tatt noe operasjoner - men sier selv at dette har hun aldri gjordt. Samme for meg hva hun gjør. Jeg har da et rikere liv enn at jeg går rundt å tenker på hva andre mennesker gjør med kroppen sin.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 hun holder seg veldig godt. tror ikke hun er operert nei... hun har jo snakket veldig mye om at hun ikke er det og ting hun gjør for å holde seg fresh. bra gener kanskje?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå