Gå til innhold

Jeg sitter å ser på Dr. Phil nå, og....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Robin er ganske stram i maska til å være ca 60 år. Lurer på hvor mange operasjoner Phil har spandert på hun jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har faktisk ikke tatt en eneste. Men hun går på en spesiell sukkerfri diett - og tar en del hudbehandling ellers. Hun er ganske åpen om dette.

Skrevet

Stram i maska.... HAHA!! Ja, akkuratt det hun er.... Huff, har nok hatt et par pl.op der i gården ja! =)

Skrevet

Hun holder seg meget godt=) Pen dame!

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Er nok ikke bare fruen som driver å pusser på utseende...Phil har jo blekere tenner enn en tannlege...uff:-/

Skrevet

Selv om hun ikke sier at hun har tatt noen betyr det vel ikke at hun ikke har det... Akkurat som mange andre i hollywood o.l. neida jeg har ikke silikon i puppene de bare vokste sånn plutselig...

Skrevet

Hehe... Ingen sukkerdiett gjør deg så stram i maska;)

Skrevet

Hun var nettopp på Rachel Ray show og fortalte at mange tror at hun har tatt noe operasjoner - men sier selv at dette har hun aldri gjordt.

Samme for meg hva hun gjør. Jeg har da et rikere liv enn at jeg går rundt å tenker på hva andre mennesker gjør med kroppen sin.

Skrevet

hun holder seg veldig godt. tror ikke hun er operert nei... hun har jo snakket veldig mye om at hun ikke er det og ting hun gjør for å holde seg fresh.

bra gener kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...