mor.monsen Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Når fester hodet seg som regel? Hvordan kjenner man det?
Jewel m/jente får gutt Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 Det er veldig individuelt når det fester seg. På meg så kjentes det ut som om jeg fikk en masse nåler stukket opp i skjeden. Klarte nesten ikke gå, måtte ta museskritt for at det ikke skulle gjøre vondt. Noen ganger kjentes det også ut som om noe var på vei ut. Type basketball mellom bena. Hadde dette i ca 3 uker og fikk beskjed om at hodet da var festete etter det. Har det av og til nå også, men det er nok heller bare jenta som presser litt nedover når hun beveger seg.
trebarnsmamma? Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 HELT individuelt. Kjennes ut som nålestikk som Jewel skriver.
mor.monsen Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. januar 2008 Da tror jeg at det kan ha begynt på meg... har hadt litt press nedover i natt og mye stikking siden i går kveld...
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Men hvor lenge skal de "nålestikkene" holde på før det fester seg da? På 32 ukers kontrollen sa jordmor at h*n lå godt ned i bekkenet, og nesten festet, men den siste uka har h*n snurret rundt mange ganger, men hver ettermiddag og mot kvelden kommer disse "nålestikkene" og at det kjennes ut som barnet presser seg ut der nede, men på natta snur h*n seg igjen. er i uke 35 nå.
UngVoksen-over termin Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 Første gang fester hode seg fra 3 uker før fødsel ca. Ved flergangsfødsler tar det lenger tid. Noen ganger ikke før rett før fødsel. Jeg er ik uke 39, og han har ikke festet seg enda.. (3.gng)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå