Gå til innhold

hadde en fin drøm i natt;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

drømte at jeg var gravid i natt.. hadde ikke mye lyst til å våkne. var en herlig følelse;) håper drømmen går i oppfyllelse;) hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte for ikke så veldig lenge siden at jeg hadde fått en sønn og lå og ammet han :) Deilig følelse! Ikke spesiellt kult å våkne opp da nei... :(

Skrevet

Vi er jammen mange som har slike drømmer..

Får håpe vi er sanndrømt - og at det skjer fort :)

Skrevet

nei det er kjipt.. bi får det nok til en gang vi og;)

Skrevet

Ja vi krysser fingrene for det :)

Var jo mange det klaffet for nå etter jul, så det kan ikke være lenge til det er vår tur!

Skrevet

helt sant;) hvor langt har du komt på prøvinga da?

Skrevet

Vi er i 3 pp, venter bare på TR for å komme over i 4.. ventet lenge denne gangen, med bare neg tester.

Du da?

:)

Skrevet

oki, begynte 1pp etter at jeg slutta på pilla i desember. men har ikke fått mensen enda, skulle hatt den for 3 uker siden. testa negativ for halvanne uke siden og siden har jeg ikke testa. samboeren er jo sikker på jeg er gravid men det tror jeg nok ikke hehe.. tror bare syklus er ute av drift;P hehe

Skrevet

hehe samme her :)

Hver gang det er noe tror mannen min at jeg er gravid.

Prøver å si at toget nok er gått for denne pp, men han holder håpet i live :)

De er jo søte da!

Skrevet

ja de er jo det;)viser jo bare at de har lyst på barn. godt at den ene parten klarer å holde seg positiv;) hehe

Skrevet

Ja, heldigvis :)

Han ble såå lei seg når jeg sa jeg hadde testet uten å si det.. Han vil jo være med på alt! Trøste meg når det er negativt :)

Skrevet

det er bra han gjør det da;)synes det er fint å ha noen der som involverer seg og man kan dele følelsene med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...