Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 Hei! Har akkurat blitt spådd på spå/horoskop sidene. Og svaret var at graviditet ikke er langt unna. Kanskje vi allerede er det, men hvis ikke skjer det nok innen mars... Blir en spennende tid framover nå... Ikm på mandag (4. februar), og håpet vokser og vokser... Er det flere som har blitt spådd der?
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2008 På Spå/Horoskop forumet her på bim. På venstre side av forumet ligger den en liste med "Alle forum på BIM" Rull til helt nederst på lista, der finner du forumet "Spå / Horoskop". Der kan du legge inn spørsmål til de som spår, så får du sikkert svar på det du lurer på Lykke til
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 oki;) ja hadde vært fint med en liten baby i magen snart. hehe
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2008 Ja det hadde vært helt supert! Gleder meg sånn til det skjer og kan gå videre til 1. trimester... Har vært prøver alt for lenge nå, så nå er det på tide!! Hehe... Har dere prøvd lenge?
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 at jeg er gravid med en jente, noe som hadde vært topp siden jeg har gutt fra før -IKM er 6 februar, og da er jeg i USA på ferie, så det blir jo litt snodig...men veldig spennende!!! Håper spådommen stemmer (mest at jeg faktisk er gravid, jente eller gutt er nå hipp som happ) merkelig hvor seint tiden går frem mot IKM...men må si jeg føler meg ikke så gravid. har ømme pupper og er skikkelig irritabel, så foreløbig kun som vanlig PMS men håper.....
våken_om_natta Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg ble spådd å føde ei jente i 2008. Da må jeg bli gravid innen mars, noe jeg tviler på at jeg blir. Tror ikke at det har skjedd noe denne pp. Neste eggløsning kommer mens vi har foreldrene mine på besøk. Det legger en demper på prøvinga, kan du si. Mars er det mulig vi hopper over da vi allerede har et julebarn!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. januar 2008 Åh så heldig du er som har ømme pupper... Heheh... Det hadde jeg da jeg ble gravid i oktober (mistet i sa tidlig). Har hatt en pp siden det, og da hadde jeg og ømme pupper. Men denne pp så har jeg ikke kjent noe ømt enda!!!! Blir jo deppa siden puppene er helt normale... Hadde de vært ømme ville jeg vært sikker på at jeg var gravid nå, heheh. Håpet skal vi ikke miste. Lykke til!!
Dotten Skrevet 29. januar 2008 #9 Skrevet 29. januar 2008 Jepp. Den siste spåingen sa mars... men jeg har blitt spådd maaaange ganger, og enda har ingen klart å spå riktig Må nok ta det med en liten klype salt He, he.
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #10 Skrevet 29. januar 2008 Joda, selvfølgelig er det ikke alt som stemmer. Meg er likevel gøy. Blir spennende å se om det stemmer da... Etter flere år med prøving trenger jeg noe for å holde håpet oppe tror jeg, hehe... Og en spåing gir håp om ikke annet... Ønsker deg lykke til, og håper du får en liten spire innen mars Krysser fingrene for oss begge jeg
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. januar 2008 #11 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har blitt spådd både riktig og feil, men jeg synes også at det gir meg håp;) Håper at de en vakker dag har rett. Jeg har blitt spådd gravid i februar/mars, så siden jeg skal teste i februar håper jeg at det kan være et godt tegn;) Krysser fingrene for at vi blir gravide innen mars!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 29. januar 2008 Hei. Ja skjønner det er en demper med foreldre i naborommet... Men dere får prøve å få litt tid for dere selv på en eller annen måte. La dem passe barnebarnet, mens dere tar dere en tur ut? Hehe.. Forstår godt at dere ikke vil ha enda et julebarn, tror det må være en kjip tid å ha bursdag. Hos oss er januar full av bursdager, ment tror nok ikke vi kommer til å hoppe over noen pp'er. Har vært prøver lenge nok nå, nå vil jeg videre... Hehe... Ønsker dere lykke til med prøvingen og foreldrebesøket...
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #13 Skrevet 29. januar 2008 Ja vi krysser fingrene for at vi greier det innen mars!! Åh så deilig det skal bli å ha en liten spire i magen... Hvem har du blitt spådd riktig av? Er bare litt nysgjerrig her... hehe...
BalDon Skrevet 29. januar 2008 #14 Skrevet 29. januar 2008 Hei Jeg ble spådd at det skulle klaffe for oss i mars, så da er det bare å vente å se. Vi prøver som bare det hele tiden )
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. januar 2008 #15 Skrevet 29. januar 2008 Jaa det skal bli så deilig å ha en liten spire i magen, gleder meg så utrolig mye!! Nattinatt spådde meg rett:)
Tuttelure Skrevet 29. januar 2008 #16 Skrevet 29. januar 2008 Hei:) jeg ble spådd gravid i løpet av februar av ei:) og mai av ei anna ei:) satser på hun som sa i løpet av februar:)! tror vel egentlig ikke helt på den spåinga.. men det er verdt ett forsøk:)!
jåsjenta Skrevet 29. januar 2008 #17 Skrevet 29. januar 2008 Jeg ble og spådd gravid i februar. Ett par andre som og sa at de så en graviditet på meg ganske raskt- ihvertfall innen mars. Så da er det vel bare å vente å se:) Hadde gjort seg da:)
Dotten Skrevet 29. januar 2008 #18 Skrevet 29. januar 2008 Takk for det Lucy T vil ha spire Krysser fingrene for oss jeg også , og er helt klart enig i at det absolutt gir håpet et lite puff, om man tror eller ei.... Man vet jo aldri
rampejenta - ny spire Skrevet 29. januar 2008 #19 Skrevet 29. januar 2008 i august i fjor ble jeg spådd at jeg skulle bli gravid om ti mnd eller få barn om ti mnd.. jegble gravid mnd etter så det stemte, helt til jeg mista.. nå er jeg spådd at jeg skal bli gravid med ei jente i mars.. for to år siden ble jeg spådd av ei syns dame, på en alternativ messe.. hun sa jeg skulle treffe mannen i mitt liv snart(stemte), han hadde en sønn fra før på 4-5 år.(stemte men hun missa noen år på alderen). innen tre år skulle jeg vere gift og ha fått barn..( vel, jeg skal hvertfall gifte meg i mai) jeg skulle få tre barn. to av dem kommer så tett at hun var usikker på om de ble tvillinger.. de gjenstår å se ...
Lemis Skrevet 29. januar 2008 #20 Skrevet 29. januar 2008 Har akkurat blitt litt hektet på denne spåingen jeg også hehe:) Ble spådd av to forskjellige mars og at det skulle bli gutt. Men har stor tro på denne pp. Vi får se! Har ikm 8. februar. Klarer nesten ikke vente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå