Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #1 Skrevet 29. januar 2008 når pleier de somregel å dukke opp??
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #2 Skrevet 29. januar 2008 I mitt første svangerskap fikk jeg bare noen få på brystene og litt helt nederst (under magen), men de ble usynlige ganske fort etter fødselen. Denne gangen har jeg fått mange på brystene, på utsiden, men de dukket opp ganske tidlig i svangerskapet, så de er nesten blitt usynlige allerede. Har fått noen på siden, men noe av dette skylles vel at jeg er bitte litt overvektig også. Fått noen under magen nå og, men noen få opp mot navelen denne gangen, de har dukket opp nå den siste uka, er 35 uker på vei nå. Men det er jo ikke alle som får strekkmerker, mens andre blir veldig plaget.
grivid m/nr.2 Skrevet 29. januar 2008 #3 Skrevet 29. januar 2008 Ikke vent på de, vær glad hvis de ikke kommer. Jeg fikk ingen i mitt første svangerskap, og har ingen til nå heller. Håper jeg slipper unna denne gangen også, tre uker igjen.... =0)
Ixe-mix Skrevet 29. januar 2008 #4 Skrevet 29. januar 2008 Fikk alle strekmerker i d første svangerskapet både på mage, rompe og pupper. Den andre gangen fikk jeg ikke noen mer og nå denne gang nr tre så har jeg hellr ikke fått noe mere. TO uker til termin.
trebarnsmamma? Skrevet 29. januar 2008 #5 Skrevet 29. januar 2008 Fikk ingen i første svangerskap - foreløpig heller ingen her.
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2008 #6 Skrevet 29. januar 2008 ingen i første og heldigvis ingen enda;) håper eg slipper det..hadde ein drømm ei natt og da drømte eg at eg hadde fått kjempe mangen hehe...rart!
Bea <3 Skrevet 29. januar 2008 #7 Skrevet 29. januar 2008 Jeg har blitt rimelig stripete på magen enda jeg har smurt med jordnøttolje og feit krem siden tidlig i svangerskapet. Ble veldig skuffa da de første stripene dukka opp sånn rundt uke 25 da min mor ikke fikk et strekkmerke. Nå ser jeg ut som en Zebra, men må le allikevel- det ser jo så snodig ut:) heldigvis er det sjanse for at de blekner litt med tiden, men jeg setter virkelig en knapp på å beholde den mannen jeg har for evig og alltid:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå